2021-04-19, 18:35
Medlem
Zingo2s avatar
Joel och Simon är bra i köket.👍
2021-04-19, 18:39
Medlem
Någon som vet om det blir någon twist på veckofinalen ikväll? @phbbspoilerse på Instagram skriver att det kommer bli en. Någon som vet något ytterligare?
2021-04-19, 18:43
Medlem
Dricker vuxna människor saft till middagen!?
2021-04-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Joel och Simon är bra i köket.👍
Bra och bra! Vet inte hur smart man är som börjar koka pastan samtidigt man ska steka ett par kilo kyckling i omgångar. Samt steka några vegetariska korvar på det. Spagettin är färdig för länge sedan, kycklingen lär ju dröja länge till. Fattar inte heller varför de inte håller den färdiga kycklingen i en form och ställer in i ugnen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vamos538
Någon som vet om det blir någon twist på veckofinalen ikväll? @phbbspoilerse på Instagram skriver att det kommer bli en. Någon som vet något ytterligare?
2 som lämnar programmet?
Medlem
Zingo2s avatar
På onsdag får dom nog ta på sig vinterkläderna igen.😀
2021-04-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vamos538
Såg tankar om twist även på supportergruppen bb på fb, men overifierat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Mergim ÄNGEL skojar du nu eller , usch mer en dark veder , han är hemska på många sätt med hans beteende

Tänk vad man kan se och uppfatta människor olika😘

Vad jag sett och observerat är att killen har helt klart problem, men han är inte svår att förstå sig på 😉 En känslomänniska som agerar på impuls och visar svårigheter att kunna reglera sina känsloutbrott. Är han ond? Nej absolut inte han är väldigt ärlig till och med. Men det är klart att han blir obekväm när han överreagerar och kör på utifrån sina känslor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Såg tankar om twist även på supportergruppen bb på fb, men overifierat.

Årets twist kan knappast handla om att 2 st åker
2021-04-19, 18:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skulle vara kul att höra hur Blaisen uppfattade det hon sa.
Att Lill Vickan inte är nominerad, kan jag inte påverka. Så det är lugnt.

Du får fortsätta diskutera detta med vem du vill. Just nu lät du faktiskt som Adrian som alltid vill ha hjälp av någon annan när han hamnar i en diskussion med någon.

Som sagt, jag släpper detta. Vill du fortsätta diskutera detta med någon så gör det. Jag ångrar att jag besvarade ditt inlägg. Kommer aldrig ske igen.
2021-04-19, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
T.om Simon tar sin uppgift på allvar och hjälper till att dammsuga. Det får man ge honom, om han blir tillbedd att göra något så gör han det oftast utan att streta emot.

Om man jämför med tönten som inte bör nämnas vid namn är ju Simon en sovjetisk arbetare.

Nu blev jag påmind om när Judith Pedram och några fler gömde sig när alla andra städade
2021-04-19, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Bra och bra! Vet inte hur smart man är som börjar koka pastan samtidigt man ska steka ett par kilo kyckling i omgångar. Samt steka några vegetariska korvar på det. Spagettin är färdig för länge sedan, kycklingen lär ju dröja länge till. Fattar inte heller varför de inte håller den färdiga kycklingen i en form och ställer in i ugnen.

Ser att några lägger ner pastan innan vattnet kokar också.
Hur blir den pastan???

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in