2021-04-19, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Tydligen finns det ju något som heter whitefishing också. Var är världen på väg..
ja så långt åt helvete att man måste åka på bolaget på måndagar bahaha .Åhh käre värld
2021-04-19, 15:30
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag börjar fanimej tror det också men varför har han helt plötsligt börja släppa lös
Han är kåtast på miljonen just nu, en tävlingshäst ut i fingerspetsen, han väljer utstuderat vem han umgås med i huset, när han super släpper han garden
2021-04-19, 15:30
Medlem
Ridnes avatar
Så vita människor ska inte sola för mycket för att det kan uppfattas rasistiskt om de får för mycket pigment.. De ska inte heller ha lockigt hår. Om de råkar ha självlockigt får de väl platta det för att inte reta upp Nardos och hennes anhang.
Flätor, dreads och vissa uppsättningar får vi inte heller ha fastän vikingarna hade det, för då tar vi efter afrikansk kultur. Ja jösses vilken jävla cirkus vår samtid är.
2021-04-19, 15:31
Medlem
Jag svarade alltså precis: "HALLAAOW" när en engelsktalande kollega ringde

skjut mig
långsamt
2021-04-19, 15:31
Medlem
Mouchinos avatar
Kan de sluta skicka in en massa hårfärger till Mergim? Sluta ge honom en massa luft under vingarna!

Mergim kan vara den största hycklaren som snackar skit om Simon till tittarna om hans kärlek till kameror när han själv posar och håller på som en jävla linslus! Tål inte sånt där skit och man vill bara trycka upp honom mot en vägg och förklara en gång för alla hur jävla fel ute han är. Killen är lost forever om ingen drar med honom till närmsta Psykoterapeut där han måste få hjälp att lära sig om självinsikt.
2021-04-19, 15:32
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja så långt åt helvete att man måste åka på bolaget på måndagar bahaha .Åhh käre värld
Hahahaha vad blev det för gott? Riktigt sprit som de inte får i huset?
2021-04-19, 15:34
Medlem
som sagt jag gillar smink hudvård och hår å sånna grejer va plus sprit.Följer en afroamerikansk "rätt ordval?" tjej på youtube och hon hade inte godkänt nardos behandling av sitt eget 3c hår. Hennes curl pattern är förstört och hon behöver en silkpress och en djupinpackning alternativt börja om från början börja om på nytt.
2021-04-19, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

skjut mig
långsamt
hahaha
2021-04-19, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Blir så trött på massa dravel när det kommer till religion. Så tröttsamt. Alla vet att religion bara skapar oreda i världen. Punkt.

Nu en annan sak Emelie är en av de falskaste och vidrigaste personligheterna i detta hus helt klart. Hon vänder och vrider på saker och ting och kan inte stå upp för någonting i slutändan . Nardos försökte förklara för henne något som hon uttryckt att det kan se dåligt ut i all välmening för hon bryr sig om Emelie . Men så klart ska hon dra på sig offerkoftan och lipa samt ljuga massa skit. Fy fan Mergim
är en ängel jämfört med Emelie han visar och talar ur skägget i alla fall samt kan hålla sig till sak. Stor skillnad....

Mergim ÄNGEL skojar du nu eller , usch mer en dark veder , han är hemska på många sätt med hans beteende
2021-04-19, 15:37
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
som sagt jag gillar smink hudvård och hår å sånna grejer va plus sprit.Följer en afroamerikansk "rätt ordval?" tjej på youtube och hon hade inte godkänt nardos behandling av sitt eget 3c hår. Hennes curl pattern är förstört och hon behöver en silkpress och en djupinpackning alternativt börja om från början börja om på nytt.

Gött!
2021-04-19, 15:38
Medlem
Ridnes avatar
Hörde ni nu igen.. Madde konstaterade åter att kleptomanen Vicky "råkat" få med sig hennes vita sneakers. Varför har inte Vicky skickat tillbaka dem ännu?!
2021-04-19, 15:38
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

skjut mig
långsamt
Hahahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto