2021-04-19, 17:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
+ 10000 på den! Pedram har sjunkit in i tapeten nu men jag har inte glömt vad han är kapabel till att göra 😅

100%
Medlem
Mouchinos avatar
Bra Madde, ge Mergim svar på tal!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag vet att du hatar emelie men hon sa inte att hon kommer ihåg ALLT från att hon var två år. Hon sa att hon har minnen från att hon är två och berättade om en tur på cykel när hon satt i sån barnsadel och en gång när hon träffade en labrador. Hon sa även sen att det var som minnesbilder.

Det blir löjligt när du vrider på sanningen bara för att du har byggt upp nån slags avsky mot henne. Vill du få någon att haka på ditt tåg så är det bättre du talar sanning om skiten hon gör.

Hon är inte någon favorit hos mig heller men att hitta på något är ju löjligt.

Btw, jag har minnen från när jag var 3 år. Tro det eller ej, jag skiter i vilket.
Tyvärr, där har du fel! Hon sa att hon kommer ihåg allt sen hon var 2 år. Både Adrian och Dennis ifrågasatte det. Visst berättade hon lite senare om två saker hon kom ihåg. Jag ljög verkligen inte, fast du vill få mig att tro det! Kom med ngt bättre nästa gång.
2021-04-19, 17:32
Medlem
Kan produktionen säga till Nardos? Hon har plattat sitt hår och jag som är vit med platt hår ser det som whitefishing och jag känner mig kränkt då detta är rasistiskt.
2021-04-19, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Kan produktionen säga till Nardos? Hon har plattat sitt hår och jag som är vit med platt hår ser det som whitefishing och jag känner mig kränkt då detta är rasistiskt.

Det zoomades in på Nardos foto i sovrummet förut, där är hon blond
2021-04-19, 17:35
Medlem
Lejon bor i afrika, tigrar i asien. Så nej på den, bögrim. DE SKAFFAR INTE BARN!!!
2021-04-19, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Det finns plattång"
"Jag tycker det är lättare med strykjärn"

IDIOT

Missade denna härliga syn!

Men är det bara jag och mina vänner som tog till strykjärnet när det närmsta till plattång man hade hemma var att slita av håret med våffeltången

Vi strök ju dock håret och inte huvudet
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon kanske har tagit del av det som skrivs här i det dolda och känner ett behov att uttala sig, finns ingen annan acceptabel förklaring till vad hon ska dit och göra. LOL.

Så märklig grej att ta dit en anhörig. Var väl inte så någon måndagsfinal förra året?

Första säsongerna satt alltid anhöriga till de nominerade deltagarna i studion den dag de skulle lämna. Länge sen det var så nu, så det blir ju ännu märkligare om de tar dit en anhörig till någon som INTE hänger löst, i coronatider dessutom. Iofs kommer hon säkert inte vara med i studion, utan via länk såklart.

Varifrån kommer uppgiften att hon ska vara med? BB som vill gulla till det med att ta med systerdottern som får sina måndags-peeka boo:n?
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Det zoomades in på Nardos foto i sovrummet förut, där är hon blond
kudos till de bakom kameran ibland som snappar upp allt sånt och ger gliringar som tyvärr inte kommer med i avsnitten
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha vet du att jag ogillar mergim väldigt mycket men jag vet fler killar som gör så. Har man ganska kort hår är det svårt med platt-tång, man kan få det rakt men inte att ligga platt mot huvudet, utan det blir tydligen rakt men mer "uppåt". Iaf vad jag fått förklarat för mig, jag har aldrig haft så kort och försökt med platt-tång
Bara för att han inte är den ENDA idioten betyder det inte att han är en MINDRE idiot
2021-04-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det går inte att laga mat när det ser ut så där för man tappar inspirationen plus att det är överbelamrat med skit överallt. AD och Pedrams resonemang kring disk lät ju så här t.ex , att "Jag gör det när jag känner för det, ingen säger vad jag ska göra"! Det var bara ett exempel men då får de vara utan mat också om ingen kan ta initiativet att röja undan för den som ska laga mat!

Där blev jag tvungen att stänga av tv:n då jag inte orkar med bebis trams!
Håller med, man kan ju inte börja laga mat utan att det är rent och snyggt. Adrian och Pedram borde få spöstraff för sin lathet!
2021-04-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Lejon bor i afrika, tigrar i asien. Så nej på den, bögrim. DE SKAFFAR INTE BARN!!!

Han vill väldigt gärna att de ska vara en true match.🤣🤣🤣😉

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in