2021-04-19, 17:46
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kärlek och Hat ligger mycket nära varandra då man lägger ner en massa energi på båda.

Är man likgiltig lägger man ingen energi eller engagemang ö.ht på personen då inga känslor finns som leder mig i någon riktning alls. Så du har rätt i det och det blir resultatet av att behöva vara den som ständigt ska försöka förstå, förlåta och glömma trots att personen jag gett så många chanser inte verkar bry sig eller uppskattar mina egenskaper och bara tar energi tills jag är helt drainad och där utvecklas till slut likgiltigheten. Personen med sitt beteende har alltså fått mig att bli likgiltig och det borde vara kriminellt att få en annan att hamna i ett tillstånd av apati. Då har det gått alldeles för långt!
Tack! Du formulerade det bra! Precis så jag menar! Man kör slut på personen så till den milda grad vilket såklart inte är okej.
2021-04-19, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Med tanke på att både hon själv och hennes mamma har deltagit flertalet gånger i nyhetsmorgon på TV4, så känns det redan där lite riggat.. Dessutom har väl mamman varit med i Robinson? Även det en TV4-produktion.
Gäsp.

Kan inte heller släppa att hon ens försöker ljuga om att hon inte sett ngt innan hon gick in i huset. Hon har absolut studerat noga; och gick in av EN anledning, och den vet vi nog alla vid det här laget..

Det är dock inte hennes mamma.
Men nånting känns väldigt suspekt, det är jävligt irriterande!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet och skrev det dessutom innan. Dock har ju Adrian och Pedram haft sista veckan och de har inte plockat undan en enda gång utan att alla andra fick tjata. Så jag tycker att de ska straffas ordentligt!
Har du sett hur det är idag när lebban är ansvarig
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Eller hur, tur att dessa finns. Men som du skriver...inget som syns för resten som inte tittar på liven.
Blir så konstigt vinklat för dom som bara ser avsnitten.
2021-04-19, 17:48
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hmm, är du säker?

Av vad som sagts i liven och fb-detektiver har luskat ut det så har jag köp det. Olika städer också men SÄKER är jag inte.
2021-04-19, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Första säsongerna satt alltid anhöriga till de nominerade deltagarna i studion den dag de skulle lämna. Länge sen det var så nu, så det blir ju ännu märkligare om de tar dit en anhörig till någon som INTE hänger löst, i coronatider dessutom. Iofs kommer hon säkert inte vara med i studion, utan via länk såklart.

Varifrån kommer uppgiften att hon ska vara med? BB som vill gulla till det med att ta med systerdottern som får sina måndags-peeka boo:n?

Jag såg snack om att hon ska vara med här i tråden och kollade då in Instagram där det står på diverse ”fankonton” och liknande men inte bekräftat av självaste BB ännu vad jag sett.
2021-04-19, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är inte Maddes mamma! De skojade om det men det är inte det. Två skilda grenar av Billman-trädet.

Inte alls menat i misstro! Jag bara förutsatte att det var så pga de var väldigt lika, samt att Maddes reaktion kändes VÄLDIGT märklig när hon visades i bild.

Hur som, Madde själv har iaf varit med flera gånger som stylist i tv4-morgon.
2021-04-19, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha platta det, såklart! Funkar tydligen bättre än plattång...
Vad i helvetet? På riktigt!? Mycket ska man höra innan man ramlar av pinnen.
2021-04-19, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Har du sett hur det är idag när lebban är ansvarig
Ja, det såg fruktansvärt ut. Skrev ju innan att hon sa att det skulle bli skimrande rent efter lunchen men flera timmar senare såg det förjävligt ut samt att maten fortfarande stod framme...
2021-04-19, 17:51
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Jag vet och skrev det dessutom innan. Dock har ju Adrian och Pedram haft sista veckan och de har inte plockat undan en enda gång utan att alla andra fick tjata. Så jag tycker att de ska straffas ordentligt!

Deras barnsliga attityd där trotsen blir ett sätt att hävda sig gör att alla blir lidande i gruppen och de ska ha ett rejält straff som bara tänker på sin egen bleka stolthet. Appropå respekt som det talas mycket om av vissa är ju egentligen bara tomt nonsens för att låta bra i käften men visa det i handlingar istället. Deras vecka borde inte räknas och tycker inte jag ser någon tydlig utveckling på de där två!
2021-04-19, 17:53
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ja, det såg fruktansvärt ut. Skrev ju innan att hon sa att det skulle bli skimrande rent efter lunchen men flera timmar senare såg det förjävligt ut samt att maten fortfarande stod framme...

Alla skiter I allt i slutändan
2021-04-19, 17:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag såg snack om att hon ska vara med här i tråden och kollade då in Instagram där det står på diverse ”fankonton” och liknande men inte bekräftat av självaste BB ännu vad jag sett.

Hmm det har jag missat isf. Tror det när jag ser det då, om hon dyker upp i avsnittet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in