2021-04-19, 17:41
Medlem
Är Joel en vandrande reklampelare för Tre eller VAD ÄR DET FRÅGA OM?
2021-04-19, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
kudos till de bakom kameran ibland som snappar upp allt sånt och ger gliringar som tyvärr inte kommer med i avsnitten

Eller hur, tur att dessa finns. Men som du skriver...inget som syns för resten som inte tittar på liven.
2021-04-19, 17:42
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Håller med, man kan ju inte börja laga mat utan att det är rent och snyggt. Adrian och Pedram borde få spöstraff för sin lathet!
Snarare lebban & co för det är deras vecka
2021-04-19, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Så jädrans trist och irriterande om Madde är kvar faktiskt. Så störande att hon blir inbjuden till studion...en kan ju nästan bli en foliehatt och börja misstänka riggat deluxe osv...

Med tanke på att både hon själv och hennes mamma har deltagit flertalet gånger i nyhetsmorgon på TV4, så känns det redan där lite riggat.. Dessutom har väl mamman varit med i Robinson? Även det en TV4-produktion.
Gäsp.

Kan inte heller släppa att hon ens försöker ljuga om att hon inte sett ngt innan hon gick in i huset. Hon har absolut studerat noga; och gick in av EN anledning, och den vet vi nog alla vid det här laget..
2021-04-19, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mergim kör alltså strykjärnet

på hövvet

VA SMART
om någon tänkt att han har ett IQ över 35 så bör ni omvärdera den tanken
Ursäkta mig men va? Vad var syftet? Var strykjärnet påslaget? Det här programmet blir ju bara dummare och dummare för varje dag som går.
2021-04-19, 17:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Med tanke på att både hon själv och hennes mamma har deltagit flertalet gånger i nyhetsmorgon på TV4, så känns det redan där lite riggat.. Dessutom har väl mamman varit med i Robinson? Även det en TV4-produktion.
Gäsp.

Kan inte heller släppa att hon ens försöker ljuga om att hon inte sett ngt innan hon gick in i huset. Hon har absolut studerat noga; och gick in av EN anledning, och den vet vi nog alla vid det här laget..

Det är inte Maddes mamma! De skojade om det men det är inte det. Två skilda grenar av Billman-trädet.
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-19 kl. 17:46.
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Lejon bor i afrika, tigrar i asien. Så nej på den, bögrim. DE SKAFFAR INTE BARN!!!
Det finns ju dock korsningar. Men de har antagligen skett i fångenskap.
Så han är ju inte helt fel ute, även om det inte var med avsikt. 🙈
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nej för mig är som sagt likgiltighet värre än att hata någon. Då har man kommit över stadiet att ens känna något för personen. Personen får alltså inte en annan person att känna någonting för en längre för att den gjort bort sig så högt.du lägger inte energi på personen ALLS, apati med andra ord.

Kärlek och Hat ligger mycket nära varandra då man lägger ner en massa energi på båda.

Är man likgiltig lägger man ingen energi eller engagemang ö.ht på personen då inga känslor finns som leder mig i någon riktning alls. Så du har rätt i det och det blir resultatet av att behöva vara den som ständigt ska försöka förstå, förlåta och glömma trots att personen jag gett så många chanser inte verkar bry sig eller uppskattar mina egenskaper och bara tar energi tills jag är helt drainad och där utvecklas till slut likgiltigheten. Personen med sitt beteende har alltså fått mig att bli likgiltig och det borde vara kriminellt att få en annan att hamna i ett tillstånd av apati. Då har det gått alldeles för långt!
2021-04-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Missade denna härliga syn!

Men är det bara jag och mina vänner som tog till strykjärnet när det närmsta till plattång man hade hemma var att slita av håret med våffeltången

Vi strök ju dock håret och inte huvudet
Hahaha jag har aldrig pillat speciellt mycket med mitt hår så idk really. Varken plattar eller lockar det mer än max tre gånger per år (tillsammans alltså). Kanske dömer Mergim för hårt... såg bara OÄNDLIGT korkat ut...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Snarare lebban & co för det är deras vecka
Jag vet och skrev det dessutom innan. Dock har ju Adrian och Pedram haft sista veckan och de har inte plockat undan en enda gång utan att alla andra fick tjata. Så jag tycker att de ska straffas ordentligt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är inte Maddss mamma! De skojade om det men det är inte det. Två skilda grenar av Billman-trädet.

Hmm, är du säker?
2021-04-19, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ursäkta mig men va? Vad var syftet? Var strykjärnet påslaget? Det här programmet blir ju bara dummare och dummare för varje dag som går.
Haha platta det, såklart! Funkar tydligen bättre än plattång...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in