2021-04-19, 17:24
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Så likgiltighet är samma som ogilla för dig? För mig är det mer som mobbing.
Vi tycker olika och det är ok.👍
Jag hoppas iaf att Tanja och Simon går till final. De får gärna ha med sig Dennis och Judith.
Likgiltighet för mig är värre än hat. Absolut inte mobbing. Att vara likgiltig någon är det att man helt enkelt inte tycker någonting om personen, det har övergått från hat till likgiltighet, hade man känt hat eller kärlek hade man iaf tyckt något.
Jag hoppas på tanja, Simon har tillfört sjukt mycket i huset så han har vuxit i mina ögon. Förutom när han klämmer ut körtelvätska ur brösten 🤢
2021-04-19, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Förstår inte varför han ska få den fördelen att ha någon som skyddar honom utifrån när ingen annan har fått komma dit och försvara "sin" deltagares beteenden därinne.
Nä. Och nästa vecka sitter väll tjocka släkten från hässleholm i studion...
2021-04-19, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fick typ inte Jassas syrra vara med i programmet förra året
Jajjemän!!! OCH HEEEEELA DENNA SÄSONG..
2021-04-19, 17:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Nu kom nog Lill Vickans största lögn någonsin: jag kommer ihåg allt sen jag var 2 år!!??🙈
Dennis frågar då, när brukar man komma ihåg saker. Lill Vickan svarar vid 5-6 år.
Hon måste vara hyperintelligent, not.👎

Jag vet att du hatar emelie men hon sa inte att hon kommer ihåg ALLT från att hon var två år. Hon sa att hon har minnen från att hon är två och berättade om en tur på cykel när hon satt i sån barnsadel och en gång när hon träffade en labrador. Hon sa även sen att det var som minnesbilder.

Det blir löjligt när du vrider på sanningen bara för att du har byggt upp nån slags avsky mot henne. Vill du få någon att haka på ditt tåg så är det bättre du talar sanning om skiten hon gör.

Hon är inte någon favorit hos mig heller men att hitta på något är ju löjligt.

Btw, jag har minnen från när jag var 3 år. Tro det eller ej, jag skiter i vilket.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jajjemän!!! OCH HEEEEELA DENNA SÄSONG..
Ojsan du har rätt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nä. Och nästa vecka sitter väll tjocka släkten från hässleholm i studion...

Och veckan därpå får vi se slaktaren från Yuüustad.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jodå de sessionerna såg vi live och det är anmärkningsbart hur Pedram kan undan med detta när man gått loss på Judiths snuskfasoner men hennes offer var väl vid medvetande iaf. Pedram låg ju och tallade på Tess när hon sov och tryckte sitt skrev mot henne men ingen tumme upp krävdes där inte!

Det enda som fanns till försvar för henne var hur hon försökte flytta bort hans arm flera gånger men det hjälpte inte. De måste fan ha sovit i kontrollrummet den natten! Den händelsen har inte hängts ut i tidningar och varför kan man undra? Under all kritik!!!

+ 10000 på den! Pedram har sjunkit in i tapeten nu men jag har inte glömt vad han är kapabel till att göra 😅
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Likgiltighet för mig är värre än hat. Absolut inte mobbing. Att vara likgiltig någon är det att man helt enkelt inte tycker någonting om personen, det har övergått från hat till likgiltighet, hade man känt hat eller kärlek hade man iaf tyckt något.
Jag hoppas på tanja, Simon har tillfört sjukt mycket i huset så han har vuxit i mina ögon. Förutom när han klämmer ut körtelvätska ur brösten 🤢
Ok, kul att Simon växt.
Är likgiltighet detsamma som ogilla? Du svarade inte på,det.
2021-04-19, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Och veckan därpå får vi se slaktaren från Yuüustad.
Toppen...🤯🤯🤯
2021-04-19, 17:30
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Det finns plattång"
"Jag tycker det är lättare med strykjärn"

IDIOT

Haha vet du att jag ogillar mergim väldigt mycket men jag vet fler killar som gör så. Har man ganska kort hår är det svårt med platt-tång, man kan få det rakt men inte att ligga platt mot huvudet, utan det blir tydligen rakt men mer "uppåt". Iaf vad jag fått förklarat för mig, jag har aldrig haft så kort och försökt med platt-tång
2021-04-19, 17:30
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Så likgiltighet är samma som ogilla för dig? För mig är det mer som mobbing.
Vi tycker olika och det är ok.👍
Jag hoppas iaf att Tanja och Simon går till final. De får gärna ha med sig Dennis och Judith.

+1000000
2021-04-19, 17:31
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ok, kul att Simon växt.
Är likgiltighet detsamma som ogilla? Du svarade inte på,det.
Nej för mig är som sagt likgiltighet värre än att hata någon. Då har man kommit över stadiet att ens känna något för personen. Personen får alltså inte en annan person att känna någonting för en längre för att den gjort bort sig så högt.du lägger inte energi på personen ALLS, apati med andra ord.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in