2021-04-19, 17:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag förväntar mig ett uttalande kring Lasse.

HAHA så synd att den historian inte kom upp i något avsnitt. Vilken grej om Arantxa skulle fråga om det ikväll.
2021-04-19, 17:09
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Okej tack!
Uh ja jag hörde talas om de sessionerna men såg aldrig någon live :O

Jodå de sessionerna såg vi live och det är anmärkningsbart hur Pedram kan undan med detta när man gått loss på Judiths snuskfasoner men hennes offer var väl vid medvetande iaf. Pedram låg ju och tallade på Tess när hon sov och tryckte sitt skrev mot henne men ingen tumme upp krävdes där inte!

Det enda som fanns till försvar för henne var hur hon försökte flytta bort hans arm flera gånger men det hjälpte inte. De måste fan ha sovit i kontrollrummet den natten! Den händelsen har inte hängts ut i tidningar och varför kan man undra? Under all kritik!!!
2021-04-19, 17:10
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Så jädrans trist och irriterande om Madde är kvar faktiskt. Så störande att hon blir inbjuden till studion...en kan ju nästan bli en foliehatt och börja misstänka riggat deluxe osv...

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Håller med. Ingen anhörig borde få tv-tid i en måndagsfinal. Trams!

Helt riktigt.. Men Mullvadrian får fördelar (och kanske lön av tv4 Foliehatten är på här också)
2021-04-19, 17:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Minnet är bra men kort lol, brukar det stå i brevet att en kommer lämna Big Brother?

Det har stått både och, "en kommer lämna" och "en av er riskerar att lämna", och även när de använt "riskerar" så har det hänt att en faktiskt åkt.
2021-04-19, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vidrigt att se Madelene hjälpa Mergim när det enda han gjort är att prata skit om henne.
Tkr inte han har pratat skit utan hur hon blir framställd för oss tittare när Adrian säger en sak till andra i huset och hon tror ngt helt annat
2021-04-19, 17:11
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Du använder kanske inte ordet hata. Men om du slår upp vad ordet innebär så kanske det blir lättare för dig att förstå att det är precis vad du sysslar med.

Det är fullt tillåtet att hata. Men att ljuga, det är fult Zingo. Lärde inte din mamma dig det?

Tvinga mig inte citera dina hatiska inlägg en gång till, Snälla Zingo. Du är en näthatare av rang.

(FB) Big Brother 2021
Stolt över att du spar på mina inlägg👍 Vad har jag ljugit om? Är man näthatare om man ogillar ngn? Isf ber jag dig och övriga Flasbackare om ursäkt. Själv känner jag att mycket av det som skrivs här, verkligen är under bältet.
Att inte gilla ngn är iaf inte samma som att hata för mig, kanske för dig och andra. Vad vet jag?
Du kommer snart få många 👍 för detta inlägg.

Gillade du Tess?
2021-04-19, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHA så synd att den historian inte kom upp i något avsnitt. Vilken grej om Arantxa skulle fråga om det ikväll.

Hon kanske har tagit del av det som skrivs här i det dolda och känner ett behov att uttala sig, finns ingen annan acceptabel förklaring till vad hon ska dit och göra. LOL.

Så märklig grej att ta dit en anhörig. Var väl inte så någon måndagsfinal förra året?
2021-04-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det har stått både och, "en kommer lämna" och "en av er riskerar att lämna", och även när de använt "riskerar" så har det hänt att en faktiskt åkt.

Ah, vad bra. Tack!
2021-04-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kan det inte bli en trevlig tvist så att Joel, Adrian och Mergim lämnar allihop istället ikväll.. Trött på att de bra ska lämna varje vecka

De vore nått! Man vet ju aldrig efter frågorna (från de gamla deltagarna) som de släppte igenom igår...
Senast redigerad av borrje61 2021-04-19 kl. 17:20.
2021-04-19, 17:15
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skillnad enligt mig på att hata alt ogilla. Hata är ett starkt ord som jag inte gärna använder.
Likgiltighet är värre än hat tycker jag. Så lätt att sitta och säga att man hatar personer men det handlar nog mer vad personen gör som man börjar avsky och hata och då blir det att man säger att man hatar hela personen.
2021-04-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jäklar vad snabb Adrian var att dra från Madde när massagen var klar. Hon fick ligga kvar på mage och sprattla och kämpa med att knäppa bh:n bakom ryggen, och då var Adrian redan på andra sidan huset.

Jag misstänker att det skulle se likadant ut efter sex, när Adrian har sprutat så flyger han upp och ropar "eww äckligt!" och springer iväg till duschen för att tvätta sig ren..!
Hahaha fan att man missade detta
2021-04-19, 17:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nu kom nog Lill Vickans största lögn någonsin: jag kommer ihåg allt sen jag var 2 år!!??🙈
Dennis frågar då, när brukar man komma ihåg saker. Lill Vickan svarar vid 5-6 år.
Hon måste vara hyperintelligent, not.👎

Hajade också till men jag hörde 6-7 år?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in