2021-04-19, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Mitt ex var sådan. Fy fan vad osexigt det var. Inte konstigt att vårt sexliv var uselt (om man dessutom bortser från att han var en trettisekundersman).

Ah, perfekt!

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det var fan lite hemskt att se, Madde såg helt förvirrad ut när hon lyckades ta sig upp, hon tittade sig omkring som att "vart fan tog han vägen?"

Bara att vänta, till slut dyker han upp. Måndag klockan 17 blir det ”TITTUT!!”
2021-04-19, 17:01
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tyckte att Judith sa medan de lagade lunch att hon skulle städa upp efter dem. Lät som att hon var lite ”upprörd” över att de börjat laga mat innan någon städat undan. Men såg fruktansvärt ut där. Det sjuka är att de alltid låter maten stå framme flera timmar och sedan ställer de in hela kastrullen i kylen.

Det går inte att laga mat när det ser ut så där för man tappar inspirationen plus att det är överbelamrat med skit överallt. AD och Pedrams resonemang kring disk lät ju så här t.ex , att "Jag gör det när jag känner för det, ingen säger vad jag ska göra"! Det var bara ett exempel men då får de vara utan mat också om ingen kan ta initiativet att röja undan för den som ska laga mat!

Där blev jag tvungen att stänga av tv:n då jag inte orkar med bebis trams!
2021-04-19, 17:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Helst den/dem med dubbla konton så billigt och genomskinligt.

Jepp...precis
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Okay du ogillar, ogillar julgrisen, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt mycket.
Där har du helt rätt.😀👍😀👍
Medlem
Mouchinos avatar
Kan någon säga till När AD:s bebis trams är öveR?
2021-04-19, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det blir nog tyvärr så..Jaqi tillför mer än Madde tycker jag men.. Majoriteten röstar ständigt ut de jag vill ha kvar.
Adrians syrra ska väl sitta och ursäkta hans lathet och stelhet antar jag.. Vilken annan deltagare har fått dit släktingar som ska lobba för dem?

Så jädrans trist och irriterande om Madde är kvar faktiskt. Så störande att hon blir inbjuden till studion...en kan ju nästan bli en foliehatt och börja misstänka riggat deluxe osv...
2021-04-19, 17:04
Medlem
lillaflippens avatar
Har det fortfarande inte kommit ut några odds på vem som åker ikväll?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
SÅ KLART ska hon diskutera icke-relationen madde och mössidiotmatvrak-latmasken...

Förstår inte varför han ska få den fördelen att ha någon som skyddar honom utifrån när ingen annan har fått komma dit och försvara "sin" deltagares beteenden därinne.
Medlem
Citat:
Ja det blir nog tyvärr så..Jaqi tillför mer än Madde tycker jag men.. Majoriteten röstar ständigt ut de jag vill ha kvar.
Adrians syrra ska väl sitta och ursäkta hans lathet och stelhet antar jag.. Vilken annan deltagare har fått dit släktingar som ska lobba för dem?

Jag förväntar mig ett uttalande kring Lasse.
2021-04-19, 17:06
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Förstår inte varför han ska få den fördelen att ha någon som skyddar honom utifrån när ingen annan har fått komma dit och försvara "sin" deltagares beteenden därinne.

Håller med. Ingen anhörig borde få tv-tid i en måndagsfinal. Trams!
2021-04-19, 17:06
Medlem
Minnet är bra men kort lol, brukar det stå i brevet att en kommer lämna Big Brother?
2021-04-19, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har det fortfarande inte kommit ut några odds på vem som åker ikväll?

Tror för det är 2st som kommer lämna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in