2021-04-19, 15:51
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag sjöng tyst för mig själv tidigare idag "like a fart..."
Skämdes ihjäl när jag kom på vad jag gjorde, så jag förstår känslan
Det har jag också gjort, slog mig själv hårt i ansiktet och sparkade i tårna på ett stolsben, det ska väl lära mig att veta hut?
2021-04-19, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Enligt kommentarerna på insta verkar Emelie varit rätt oskön idag. Någon som kan uppdatera mig på vad som hänt?

hon är väl alltid oskön
2021-04-19, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Det har jag också gjort, slog mig själv hårt i ansiktet och sparkade i tårna på ett stolsben, det ska väl lära mig att veta hut?

Hahaha galning! Då måste du ha lagt "Tom och Jerry" skriket när du sparkat till stolbenet
2021-04-19, 15:55
Medlem
Blaisens avatar
Hahaha vad är det med Madde och förstöra hår? Mergim är lila i håret nu, skulle bli silver? De i tråden som hävdar att han är frisör snackar skit. Mergim kokar och Nardos kommer snart spä på det. Just wait and see.
2021-04-19, 15:57
Medlem
upptagetvardets avatar
Maddes kläder, är inte on point
2021-04-19, 15:57
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Enligt kommentarerna på insta verkar Emelie varit rätt oskön idag. Någon som kan uppdatera mig på vad som hänt?
Idag?😀😀😀😀😀😀
2021-04-19, 15:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hörde ni nu igen.. Madde konstaterade åter att kleptomanen Vicky "råkat" få med sig hennes vita sneakers. Varför har inte Vicky skickat tillbaka dem ännu?!
VV sa i sin live häromdagen att det inte var hon som hade packat sin väska utan personen som gjorde det hade råkat packa ner Maddes skor och lämnat kvar hennes Disney skor i huset, hon sa att hon ska göra ett byta med produktionen så fort hon kommer tillbaka till Sthlm
2021-04-19, 16:00
Bannlyst
Citat:

Nardos fans är galna på insta, inget att bry sig om, allt är rasism enligt dom.
Medlem
Adrian är en snål jävel också! Han har använt andras brun utan sol i flera veckor och inte köpt någon egen.

När Emelie frågar varför han inte ber om en egen så svarar han ”för jag använder det inte”. JA-HAAAA?

Garanterat en sån kille som ska dela på notan på restaurang också. Eller om någon bjuder han säger han ”näää skojar du tack bästa”, sen bjuder han aldrig igen.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
VV sa i sin live häromdagen att det inte var hon som hade packat sin väska utan personen som gjorde det hade råkat packa ner Maddes skor och lämnat kvar hennes Disney skor i huset, hon sa att hon ska göra ett byta med produktionen så fort hon kommer tillbaka till Sthlm

Ahaa ok.. Ja det verkade som att hon råkat få med sig en hel del som inte var hennes. Tishor, skor och sminkprodukter. Men om hon inte packat själv så är det såklart inte konstigt om fel saker hamnat där.

Tar tillbaka "kleptoman".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Idag?😀😀😀😀😀😀
lil vicky är en hemsk hemsk skånska eller hur
2021-04-19, 16:03
Medlem
Citat:

Hon har hamnat i konflikt med med Nardos angående bus och hårlockar. Någonting om att Em ska akta sig för att "härma"andras kulturer Hon har matlag med Joel som triggar igång "syskontjafs. Hon är lättprovocerad och jag undrar om hon egentligen (Även om hon inte offentligt eller ens för sig själv medger det) är stressad över tanken att Dompa kanske åker i kväll. Tror han betyder mycket mer än hon vill och kan erkänna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in