Citat:
Ursprungligen postat av
MAKHASHANAH
Kanske finns det en sådan faktor som inte påverkar äldre alls.
Eller kanske så har inte Sverige avlivat sina äldre, hur mycket du än vill det.
Varför skulle jag vilka att äldre blivit avlivade?
Du hittar på och skapar detta själv.
Det är ingen som sagt att alla äldre i Sverige blivit avlivade. Det finns bara i din fantasi.
Däremot finns det flera tillfällen man har pekat på där äldre inte gavs vård, inte fick träffa en läkare, ingen syrgas och inget dropp.
Sedan vil du få det till att jag och andra pratar om avlivning av alla äldre och att inga äldre dog av covid i Sverige.
Jag har aldrig ens använt ordet avlivning själv när jag skrivet om detta, det är det ord du använder, när du lägger ord och åsikter i andras mun.
Du kan inte diskutera med mig och lyssna på det jag utrycker utan diskuterar mot dina föreställningar om vad andra tycker.
Men jag tycker att man gjorde fel. Man lät äldre dö, ensamma utan att träffa läkare. Man gjorde inget för att hjälpa de tillfriskna. En del skulle kunna ha gjort det.
Vad tyckte du om det då? Var det ok att de inte fick träffa läkare eller fick dropp och syrgas. Att inte deras anhöriga fick vara där.
Eller har det aldrig hänt? De som vittnat om att det skett, de ljuger eller? Vad är det du menar.