2021-04-19, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Jag har personer i min närhet som alla vet är gay men på grund av föräldrar, släkt och religion inte vågar komma ut. Tragiskt. Visst kan straight-personer vara lite feminina. Men kom igen. Så är inte fallet med mergim
Jag känner en del heterosexuella män som är feminina, både i beteende och utseende, men det är flera faktorer än bara Mergims beteende/utseende som gör att man blir fundersam. Jag gillar egentligen inte att spekulera kring folks läggning osv för det spelar ju noll roll egentligen och det kan inte vara skitkul att vara ett "offer" för det, men hela grejen är ändå lite intressant.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hellow surtanten måste haft ledigt idag
Yaaaay har du en kall i handen nu då?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Är fast på skitjobbet... Vad är det som har hänt? Och vad är det för stämning inne på ungdomsanstalten?
Mergim är på gott humör då är alla på gott humör utom Emelie som blivit anklagad av Nardos att försöka vara en neger genom att använda BUS och locka håret. Dårarnas Paradis.
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vidrigt att se Madelene hjälpa Mergim när det enda han gjort är att prata skit om henne.

Skulle varit kul att allt hans hår faller av när han skall skölja ur 😂
2021-04-19, 15:19
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Det handlar tydligen inte bara om håret, kolla upp blackfishing...
Men, det är ju helt orimligt?!
2021-04-19, 15:20
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Skulle varit kul att allt hans hår faller av när han skall skölja ur 😂
DET hade varit underbart.
Medlem
Citat:
Vidrigt att se Madelene hjälpa Mergim när det enda han gjort är att prata skit om henne.
Ja Bögrim är en riktig vidrig typ!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är du dum i huvudet eller? Nardos sa ju själv att hon hade sagt det åt Emelie
Nardos har sagt detta och nu verkar ni påstå att Emelie ljuger
Medlem
Citat:
Mergim är på gott humör då är alla på gott humör utom Emelie som blivit anklagad av Nardos att försöka vara en neger genom att använda BUS och locka håret. Dårarnas Paradis.

Men vad i helvete.... Människan har ju något fel i skallen.. Fatta om vi "vita" hade sagt så till en svarting.. skulle slutat upp med att man får knivhugg och pistolskott.. Men ja.. i slutändan så skall dem ha våra skattepengar och gå före alla i kön! Love samhället 2021
2021-04-19, 15:21
Medlem
basiss avatar
Är det inte dags att ransonera hur mycket tid Mergim får på DC? Typ, max 30 min/dag....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Har du koll på hur den ens kom på tal? Hörde bara lite snabbt om det i sov 2...men hur började det?
emelie var ledsen/förbannad för hon tyckte att nardos hade satt henne på pottan angående lockigt hår samt brun utan sol att det kunde uppfattas fel.Emelie fattar väl att det kan vinklas till hennes nackdel och sen hackade hon sönder en falukorv och skällde på joel.hepp
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
för att vara snäll ja väldigt snällt att påpeka att emelie inte ska använda för mycket brun utan sol och locka håret för det kan misstolkas som att man vill tillhöra en kultur man inte tillhör.Skitsur emelie "kan jag förstå" hackar faulukorv till färs på DC zooma in zooma in Nardos ååhh vad skön aura det är här zooma in zooma in.Varför får man inte se när nardos stoppar foten i käften för då med sin cheerleader mergrina bakom sig
Det är ju en sjuk kommentar från Nardos! Man tar väl BUS för att fräscha upp sig och inte för att efterlikna en annan kultur?! Locka håret är ju knappast något som är relaterat till södra jordklotet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in