2021-04-19, 09:53
Medlem
Paladins avatar
Deltagarna bestämmer alltså inte själva med vem de skall sitta bredvid på måndagarna. Weird...
2021-04-19, 09:53
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni2000
Det är väl konstigt att alla är så rädda för Mergim. Hans utbrott mot Adrian var ju typiskt honom. Man väntade bara på att han skulle kalla honom "hund" vilket tydligen är det värsta skällsord han kan komma på.

Du måste förstå en sak. Att bli kallad hund som svensk betyder ingenting, men för muslimer är det en oerhörd förolämpning. Scenario ifall det hade hänt: Så i Mergims huvud så förolämpade han Adrian grovt. Andra muslimer plockar också upp förolämpningen vilket gör att för dom så har Adrian "förlorat" den fighten och Mergim framstår som en dominant vinnare.

Det här är en extremt viktig sak att förstå, om du funderar lite på det.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-04-19 kl. 10:16.
2021-04-19, 10:03
Bannlyst
Mergim är så jävla blåst, klart folk nominerar dom som varit kortast tid i huset, för dels känner dom inte dom lika bra och i fall som Jackie och Mergim så är det för dom är helt körda i huvudet.
Vilka skulle dom annars nominera?
2021-04-19, 10:04
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=I2CXm7sMeK4

Jag har funderat på länge vart jag har sett Jesper förut, fick reda på att han var inne en stund i PH
Men jag kollade inte på den säsongen (har nog bara sett en säsong av PH) sen kommer jag ihåg detta kända klipp. Det är ju där jag sett honom haha
2021-04-19, 10:13
Bannlyst
Första säsongen ingen lämnar frivilligt 🤷🏻‍♂️
2021-04-19, 10:17
Bannlyst
Idioten Mergim sa att hans bästa vänner i huset är nardos, Adrian, och Jackie 😂
Adrian är som min bror, tror knappast Adrian vill ha nån kontakt med psykfallet när han kommer ut.
Hoppas folk röstar ut Jackie, för annars kommer hon fortsätta rädda Mergim.
2021-04-19, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Idioten Mergim sa att hans bästa vänner i huset är nardos, Adrian, och Jackie 😂
Adrian är som min bror, tror knappast Adrian vill ha nån kontakt med psykfallet när han kommer ut.
Hoppas folk röstar ut Jackie, för annars kommer hon fortsätta rädda Mergim.

Rädda Mergim? hon vinner väl aldrig några tävlingar. hon har ju haft "ont" i foten. Jag tänker dom som kan skapa drama i huset. Och får inte hon kaffe och cigg kan hon gå loss rejält asså. Men Dennis vad tillför han egentligen? Tanja är jätte safe, Madde tror jag också är hyfsat safe, folk vill se hennes och Adrians utveckling och jadda jadda
2021-04-19, 10:22
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nu slog Mergim världsrekord i flest lögner på 2 minuter, 3 jobb per dag lager, tågvärd och bartender, förra årets BB-fotograf ville att han skulle bli modell men när han kom ut var fotografen borta, han bjöd hela sin familj på en utlandsresa eftersom han fick så feta löner bara en bråkdel vad aset rapade upp.
2021-04-19, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Första säsongen ingen lämnar frivilligt 🤷🏻‍♂️
Är du tappad? Julia.
2021-04-19, 10:23
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Dagens schema är PACKA o sen veckofinal som varje tråkiga måndag

Jo det vet jag, eller misstänkte det iaf. Svarade på nån annans inlägg om att man inte kunde se schemat 👍
2021-04-19, 10:27
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Deltagarna bestämmer alltså inte själva med vem de skall sitta bredvid på måndagarna. Weird...

Även förra året var det bestämda platser i soffan på måndagsfinalerna. Tror dom hade det från start till och med. Detta år fick dom bestämma själva i några veckor sen kom det plötsligt ett brev en Måndag med bestämda platser. Så nya bestämda platser varje vecka.

Tror det har med att göra med vilka som hänger löst, vilka frågor som kommer ställas till deltagarna osv.
2021-04-19, 10:31
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Även förra året var det bestämda platser i soffan på måndagsfinalerna. Tror dom hade det från start till och med. Detta år fick dom bestämma själva i några veckor sen kom det plötsligt ett brev en Måndag med bestämda platser. Så nya bestämda platser varje vecka.

Tror det har med att göra med vilka som hänger löst, vilka frågor som kommer ställas till deltagarna osv.
Beror nog på att Nardos paxade plats i mitten och bad de som hängde löst flytta på sig. Lägg även märke till att hon alltid ser till att hennes bild är högst upp på kylskåpet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in