2021-04-19, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fan vad du skriker. 😖

Oerhört jobbigt att läsa också med alla stavfel
2021-04-19, 00:42
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Haha, jag hoppas att personen i fråga inte har hål i käften, vore jävligt otrevligt

Kanske hål i pannloben? Vem vet.
Vet inte varför och på vem SUKG gick berzerk en afton som denna.
Men ibland rinner den sista droppen över bägaren - även för den bästa av oss.
I don’t judge
2021-04-19, 00:42
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror inte att någon önskar en regi av Pasolini. Men det är precis det du säger att produktionen har gett upp och även de där inne. De hittar inte på något längre för det är vanliga människor som saknar all form av kreativitet. Supa och snurra flaskan är vad de är bra på. Utan alkohol är de bara tråkiga. Ingen, absolut ingen där inne är kreativ. Egentligen är pusha burken eller kasta boll det enda kreativa, och det säger mycket. Annars ligger de i soffan eller sängen. Vissa går till fimprutan. Ibland leker de Maffia eller 20 frågor. Halvfabrikat forslas in så inte ens någon form av matlagning kan friska upp.
Alltså förra säsongen var ju verkligen inte bra, men ändå bra mycket bättre än årets.
2021-04-19, 00:43
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Hahahaha Peddo förklarar hur det går till ute i den stora världen...
"När jag är i London älskar jag att gå i butiker, typ Footlocker (lol). Butikspersonalen är så trevliga där, de frågar hur du mår liksom. Man har en dialog och skämtar med varann förshtåru?"

Gulligt på något vis att han är så naiv och inte fattar att det är en uttalad strategi från butikerna för att du ska bli mer benägen att handla

Fel.
Han ser ut som en riktig shoplifter, därav utfrågningarna för butikens egna säkerhet.
2021-04-19, 00:44
Medlem
Citat:
Är det bara en så är det nog Jackie.
Dompa har nog fått en del röster i dom omröstningar jag sett.
Hoppas det stämmer. Men på BB's instagram så har folk skrivit att man ska rösta på Jackie för att visa att "utfrysning" inte är ok och dom kommentarerna har fått upp mot 100 likes. Tror det är Nardos-fansen som kampanjar. . Tycker inte att hon har blivit utfryst. Det är ju hon som ligger och sover eller är i rökrutan hela tiden.
Senast redigerad av robcore 2021-04-19 kl. 00:48.
2021-04-19, 00:45
Medlem
Citat:
fast fler än jag måste ju ha tänkt på att skriva något liknande
2021-04-19, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Jag tycker ändå om Emelie och Dompa tillsammans. Känns som att båda känner något för varandra men inte vågar erkänna? Vad tror ni?

Dom är dökära! Empa sa förut att hon vet att hon leker med elden.
Går inte att motstå Dompa lööööve!

Dompa ringer Krister dirrr han kommer ut och ber om hennes hand. Lägenhet i Stockholm och sommarhus i Ystad. Dompa visar Empa världen och de lever lyckliga i alla sina dagar.
2021-04-19, 00:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Tror inte det fanns någon anledning, Madde och Joel satt bara och snacka allmänt och hon undra om de inte skulle sova där i natt och Joel hängde på då han aldrig gjort det
Sen viskar dom till varandra att dom får turas om att Alban-vakta varandra hela natten.
Fullständigt livrädda. 😄
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
fast fler än jag måste ju ha tänkt på att skriva något liknande

Skriver exakt vad jag tänker varje gång den lille zingding dyker upp. Och ja, med både stavfel (utav ilska) och VERSALER
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Lite dubbelmoral nu va? Du skriver ju om Madde hela tiden. Varför ska inte han få skriva om Emelie, som förövrigt har betett sig svindåligt senaste veckan, när du skriver om Madde hela tiden? Han har väl lika mycket rätt till det som du i så fall.

Jag skriver om alla mer eller mindre och svarar på andras inlägg , så Nej inte nån jäkla dubblelmoral här .
Medlem
Rudiebois avatar
Tror ni Empa får rejäl Dompa i sig ikväll - som ett sista avskedsknull?
Ingen där inne vet ju vem det är som åker, trots allt
2021-04-19, 00:50
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Skriver exakt vad jag tänker varje gång den lille zingding dyker upp. Och ja, med både stavfel (utav ilska) och VERSALER

Blir tamejfan helt nyfiken på vem denna zingzing är, som jag missat här i tråden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in