2021-04-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nardos och framförallt Mergim är ju enbart två stora jävla vandrande psykoser!
Psykoser ja, men mer narcissister än psykopater.
2021-04-18, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hehe ja.. Blev positivt överraskad över hennes klarsynthet. Dock tog hon ju tillbaka uttalandet direkt.
Dompa borde man up och skita i Emsan så som hon springer runt och dissar honom och snackar skit.
du tror inte att alla dissar och spel är ren och skär osäkerhet då.Det är enklare att avvisa än att bli avvisad enligt henne.Jag tycker de verkar vara lite småkära i varandra båda två.
2021-04-18, 23:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Man undrar alltså med ett så udda beteende som han uppvisar emellanåt? Det är inte bara som vem som helst, att mänskligt säga eller göra fel utan Joel är verkligen "Weird" stundtals.

Synd att jag missade incidenten när han stod och stampade.. Men det låter verkligen inte direkt friskt det heller Ja, han är minst sagt udda och ogreppbar.
2021-04-18, 23:01
Medlem
battle sovrum 1 adrian vs tanja
2021-04-18, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men varför står Madde o diskar??? Sluta curla!!!
vem vet ...stressdiskar
2021-04-18, 23:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men varför står Madde o diskar??? Sluta curla!!!

Vilken tönt. Allt för att inte Adrian ska behöva smutsa ner sina pojkfingrar.
2021-04-18, 23:04
Medlem
Mouchinos avatar
Hur de andra orkar lägga mer glödande kol på Mergims självömkan genom att säga att frågorna var för att trycka ner? Uppmunta honom att omfamna kritiken istället så han "Kanske" kan lära sig och faktiskt utveckla sig innan han når Pensionsåldern åtminstonde!
2021-04-18, 23:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
du tror inte att alla dissar och spel är ren och skär osäkerhet då.Det är enklare att avvisa än att bli avvisad enligt henne.Jag tycker de verkar vara lite småkära i varandra båda två.

Det är hon säkert men hennes spel är så omoget och taskigt så hon borde få smaka på sin egen medicin. Dompa förtjänar bättre.. Han har inte gjort henne något illa i huset. Hon har dock hackat på honom jättemycket för hur hon fått för sig att han är på utsidan.
2021-04-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Tur du inte lyssnade på Pedrams prat inne i anexet o tittar frågorna. han var värre än en kåt fjortis brud.

Vill du uppleva det så kolla tv4play...
Nej, jag avstår nog den
2021-04-18, 23:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Slänger in Fejkelie där också.
Oh Yeah!
2021-04-18, 23:09
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jo lite, men vet inte om det är inbillning?

Alla känns så dämpade. Och såhär rekordtidigt brukar dom väl sällan släcka? Är väl alltid åtminstone ljust fram till 12
2021-04-18, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vem vet ...stressdiskar

Kanske det...brukar diska som en form av terapi, trots att jag har diskmaskin. Tänkte mer curling av grabbarna grus.

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vilken tönt. Allt för att inte Adrian ska behöva smutsa ner sina pojkfingrar.

Nånting sånt tror jag mer på, tyvärr. Precis så som han vill ha det. Arma flicka isf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in