2021-04-18, 22:37
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De sidorna har jag sett ibland när han druckit och ett exempel var ju när han som i trans och i en konstig mode stod och stampade på en ballong. Han var som en helt annan person och han sa flera gånger till ballongen -" MEN DÖÖ NÅN GÅNG"! Det reagerade jag på och har han gjort så på riktigt någon gång fast något levande tänkte jag för det var så jävla skumt.

Just det reagerade jag också på. Som att han trampade på en fågelunge som ramlat från sitt bo. Det är något obehagligt över Joel.
Medlem
Ridnes avatar
Adrian är så trist. Jag somnar av honom.. Inte konstigt att alla är trötta därinne.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men varken liveprogrammet eller liven är ju live så blir extra fördröjning eller? Tänker jag fel? Hmm.. skyller på trötthet :P

Studion skulle jag tippa på är live med max några sekunders fördröjning. Skulle det vara fördröjning där också borde det väl jämna ut sig med DC? Men nu ser man ju den där 3 minuters eller vad det nu är skillnaden när man har på både DC och studion.

Men jag vet ju inte heller med säkerhet så ska inte spekulera för mycket. Whatever
2021-04-18, 22:38
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
De sidorna har jag sett ibland när han druckit och ett exempel var ju när han som i trans och i en konstig mode stod och stampade på en ballong. Han var som en helt annan person och han sa flera gånger till ballongen -" MEN DÖÖ NÅN GÅNG"! Det reagerade jag på och har han gjort så på riktigt någon gång fast något levande tänkte jag för det var så jävla skumt.

Jag vill så gärna se det klippet.
Har sett flera skriva om det och jag vill så gärna se
Ingen som har det och kan lägga upp?
2021-04-18, 22:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Han har ju lyckats att inte hänga löst eftersom han har vunnit immunitet i tävlingar. Antingen själv eller i lag. Nu har det bara varit en nominering hittills så vi får se hur det blir framöver. Blir han nominerad kommer jag rösta ut honom direkt.

Och absolut något som döljer sig i honom. Tycker han är läskig. Som ett litet barn i en vuxen kropp. Han beter sig så märkligt... Obehagligt på något sätt. Han döljer något.. Vet inte vad än..

Det var en natt när han var själv i köket och lagade en omelett och någon här såg att han höll på med en peruk på nåt konstigt sätt? Det är definitivt något som inte stämmer där alltså.
2021-04-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja du är något på spåren där...
han växlar ju emellan att vara unga pingstpastorn och unga gaykillen
2021-04-18, 22:40
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Studion skulle jag tippa på är live med max några sekunders fördröjning. Skulle det vara fördröjning där också borde det väl jämna ut sig med DC? Men nu ser man ju den där 3 minuters eller vad det nu är skillnaden när man har på både DC och studion.

Men jag vet ju inte heller med säkerhet så ska inte spekulera för mycket. Whatever

Hmm ja jag vet inte haha :P Jag kanske tänkte tokigt där som vanligt
2021-04-18, 22:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Joel är en smygsadist.
Tänk på hur han gick runt med maten och ville tvinga de andra som var hungriga att lukta på maten.
Hur han tvingade Simon till armhävningar för ingenting.
Hur han kommer med frågor som han vet kommer skapa drama hos de andra.
Hur han cockblockar och manipulerar för att få ha "sina" för sig själv.
Hur han ständigt säger att han är "dum och inte förstår" för att spela mindre ormig än han är.

Han har full koll och absolut en dubbelnatur.

Ja och det kan vara tvära kast och förändringar han växlar till någon helt annan. Från att vara den gode försynte och kristna till en mörk natur som visar sig ibland. Vi får hålla lite extra koll på Joel.
2021-04-18, 22:42
Medlem
Citat:
Det var en natt när han var själv i köket och lagade en omelett och någon här såg att han höll på med en peruk på nåt konstigt sätt? Det är definitivt något som inte stämmer där alltså.

Läskigt
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Men varken liveprogrammet eller liven är ju live så blir extra fördröjning eller? Tänker jag fel? Hmm.. skyller på trötthet :P
Jag har faktiskt inte jämfört sändningen på Sjuan med C More-appen i mobilen, men båda två är flera minuter före DC när jag kollar på datorn.

Dessutom är preview-fönstret i översiktsbilden i appen sådär en 10 - 20 sekunder före DC i appen. Ganska förvirrande.
Medlem
Citat:
ja den natten var han knepig
2021-04-18, 22:44
Medlem
lillaflippens avatar
Upplever ni att stämningen i huset är konstig eller annorlunda nu efter avbrottet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in