Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Moderatorn verkar ha tagit bort ditt inlägg så det är nog inte så relevant att diskutera det vidare här.
Vi får se hur det går. Det är ingen bettingsajt detta så ”segerviss” och allt vad det var får stå för dig.
Du har rätt om att jag var mer optimist tidigare då jag hoppades mycket på komplettering från åklagaren som sen aldrig kom.
Jag tror inte att åklagarna är så insatta i de tekniska bitarna och vilka spår som ska sökas.
Det är nog inte roligt just nu, när de fått svart på vitt, vilken otroligt dålig utredning som bedrivits.
Under all kritik. Sen alla personliga kopplingar, ska man skratta eller gråta?
Försvaret gick på och ifrågasatte varför man inte undersökt mer, att telegram avslitas, google, olika konton som är inaktiva, raderas efter olika lång tid. varför har man inte gjort mer?
Om nu det är en underleverantör som inte vill eller kan ge uppgifter, varför fråhgar man inte mer? Specifikt om det är tillhörande SD?
Ja, svaret vet vi nog, för att flera inom polisen inte vill sätta dit en vän.
Låter tiden sköta sitt, fy fan.
Det rinner förbi, det ska bli så bra nu.
De som har kunskapen om vad som ska göras har inte skött sitt jobb.
Det ska inte dröja 1 år innan saker börjar undersökas, om det inte är så att man vill sinka utredningen.
Åklagarna vill ta bort vittnesmålet med AS.
Jag undrar vad AM sysslat med? Som en fars, har det skötts.
Det fortsätter in i hovrätten, där den misstänkte får sitta uppkopplad med dator och telefon. Skulle det hända någon annan stans?
SD är inte rädd för covid, han tar av masken utanför.