2021-04-18, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Varför LIGGER mjölkpaketen och ketchupflaskan på bordet?
För att deras bordskick är sämre än vildar som bor i någon by i Amazonas och som aldrig träffat på oss ”vanliga” människor. Har aldrig sett någon välja att lägga mjölkpaket ner på bordet bara för att de är slut.
2021-04-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jaa jag började undra om det var ett skämt men de verkar ha varit seriösa

Hade jag behövt vänta i 3+ timmar på middagen hade jag fan förväntat mig en trerätters med efterätt.

Istället får man vattensoppa med köttfärs i och en halv liter rosmarin. Och till det: underkokt ris med salladsblad.

Det där borde nämnas i morgondagens livesändning, formulerat exakt sådär! 😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Min topplista:

1: Simon aka Midget
2: Dompa "hur vinner man?" Asteson
3: TrashTanja

1: Dompalöve och knulltanya
7: mmm Madde och Midget

Resten kan gå hem redan ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej salladen ska slängas runt som purkbutten onödigt med en massa disk skålar och sådan lyx
Är förvånad att de fortfarande använder tallrikar och inte bara ställer fram stekpannan med en massa skedar i.Och ja jag ska aldrig glömma denna sörja-soppa
Varför ens använda sked, fram med nävarna och gräv direkt ut ur grytan vet jag. De flesta av dem tog väl av den vegetariska maten istället för den vedervärdiga sopp-chiliconcarnen. 🤮🤮🤮
2021-04-18, 21:37
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ooh fyfan lägg ägg. Helvete vad äckligt. Och Eritrea som duschar typ en gång i veckan dessutom. Bara det hade fått mig lämna huset. Det är riktigt, riktigt grisigt och hon har mage att klaga. Phew.

Helt otroligt att hon påstår att hon lider av bacillskräck.
2021-04-18, 21:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hoppas inte Adrian vinner någon tävling utan sitter löst nästa vecka
+1 horungen skall ut
2021-04-18, 21:39
Medlem
Ridnes avatar
Två helnyktra kvällar för deltagarna på raken måste vara nytt rekord för säsongen! Har proddan börjat ana att de blivit alkoberoende?
2021-04-18, 21:40
Avstängd
Varför gosar simon med äckel rimmet?
är simon oxå bög?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
De är tomma

?

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att deras bordskick är sämre än vildar som bor i någon by i Amazonas och som aldrig träffat på oss ”vanliga” människor. Har aldrig sett någon välja att lägga mjölkpaket ner på bordet bara för att de är slut.

Borde inte förvånas längre men alltså.. ja. Nä.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Dessutom har hon ”basillskräck” och skulle matvägrat om hon såg någon annan göra så
Herre min skapare vilket äckelpäckel hon är. Man blir ju sjuk bara man ser och hör henne.
Note: Alex har släppt sin låt på Spotify nu, blev riktigt bra..
2021-04-18, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Varför ens använda sked, fram med nävarna och gräv direkt ut ur grytan vet jag. De flesta av dem tog väl av den vegetariska maten istället för den vedervärdiga sopp-chiliconcarnen. 🤮🤮🤮
eller ett tråg till smågrisarna.Nardos kommer vara en kränkt svart kvinna hela kvällen för att de valde bort hennes köttchilibönortomatsås-sörja
2021-04-18, 21:41
Medlem
Har Mergim berättat vad han svarade på sina frågor, t ex vem som är falskast i huset, än?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in