2021-04-18, 21:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De kanske lagar så äcklig mat som möjligt för att få de som INTE vill laga mat att ta över för att de inte pallar att äta skiten som serveras.. Omvänd psykologi liksom

Tycker det är oerhört orättvis uppdelning på vilka som lagar maten då det är vissa som ofta slipper och vill ha allt serverat. Jävla dagisnivå på en del!

De som inte kan/vill laga mat får väl laga enkla grejer. Falukorv och makaroner eller liknande. Hur svårt kan det vara liksom?
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-18 kl. 21:33.
2021-04-18, 21:31
Medlem
Varför LIGGER mjölkpaketen och ketchupflaskan på bordet?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Nääää ! Lägg av hhahahahahahahahahah de måste varit när ja pissa så missa ja de... HAHHAHHAHAH
Fan va efterblivna dom är
Jaa jag började undra om det var ett skämt men de verkar ha varit seriösa

Hade jag behövt vänta i 3+ timmar på middagen hade jag fan förväntat mig en trerätters med efterätt.

Istället får man vattensoppa med köttfärs i och en halv liter rosmarin. Och till det: underkokt ris med salladsblad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahaha Joel tycker att "chili con carnen" ser ut som renskavsgryta och undrar om lingonsylt skulle passa till?
Herregud alltså! Söndagskvällen blev i alla fall skrattfest för oss tittare.
2021-04-18, 21:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag hade inte ens velat äta om Mergim och Eritrea lagade mat. De slickar på slevar medan dom lagar som dom stoppar ner i maten igen.
Dessutom kom Joel och stod och pilla i näsan rakt ovanför grytan

Hade hellre ätit knäckebröd med salladsblad på.

Ooh fyfan lägg ägg. Helvete vad äckligt. Och Eritrea som duschar typ en gång i veckan dessutom. Bara det hade fått mig lämna huset. Det är riktigt, riktigt grisigt och hon har mage att klaga. Phew.
2021-04-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det kan du verkligen göra. Om du någonsin tvivlar så tänk på detta tillfälle. Är fan det dummaste jag sett i mitt liv. Sedan har de ett helt salladshuvud där platsen är kvar som de bryter loss bitar från. Kunde ingen hackad ner det lite i en skål?
nej salladen ska slängas runt som purkbutten onödigt med en massa disk skålar och sådan lyx
Är förvånad att de fortfarande använder tallrikar och inte bara ställer fram stekpannan med en massa skedar i.Och ja jag ska aldrig glömma denna sörja-soppa
2021-04-18, 21:33
Medlem
Simon och Jackie ska nog passa sig från att härma Tanjas dialekt, hon fick ett riktigt utbrott kring sin dialekt när hon var med i ph. Tvivlar på att hon tycker att det är kul egentligen.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Bästa jag sett idag
Samma här, adrian förtjänar all ondska och otur i denna värld.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Min topplista:

1: Simon aka Midget
2: Dompa "hur vinner man?" Asteson
3: TrashTanja
Håller med om Dompa, likväl som Tanja så kan man inte låta bli att gilla honom.
Jag har förresten inte alls hajat vad det är han gjort för att bli kallad douche?! Tycker han haft rimliga förklaringar till allt..
2021-04-18, 21:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hm! Nu tillförde du en dimension till... bra tänkt! Det känns lite bättre att tänka så.

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tycker det är oerhört orättvis uppdelning på vilka som lagar maten då det är vissa som ofta slipper och vill ha allt serverat. Jävla dagisnivå på en del!

Verkligen.. Visst blir man irriterad av att se vissa bara glassa omkring och slippa allt men samtidigt får de som GÖR deras jobb ständigt och jämt utan att säga ifrån skylla sig själva. De kommer undan alldeles för lätt och fortsätter att bli lika curlade i huset som de är hemma.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ooh fyfan lägg ägg. Helvete vad äckligt. Och Eritrea som duschar typ en gång i veckan dessutom. Bara det hade fått mig lämna huset. Det är riktigt, riktigt grisigt och hon har mage att klaga. Phew.
Dessutom har hon ”basillskräck” och skulle matvägrat om hon såg någon annan göra så
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Varför LIGGER mjölkpaketen och ketchupflaskan på bordet?

De är tomma

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in