2021-04-18, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej jag vet inte vad du och din morsa har hittat på för gåtor och korsord.Får man köpa en ledtråd?
Ring en vän..? 🤣🤣🤣 👍
2021-04-18, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker det är riktigt synd att det är så bra folk som hänger löst inför imorgon.. Vill egentligen inte att någon av dem ska åka. Måste jag välja säger jag iallafall Madde för att jag är trött på #Madriangate.

Av Tanja, Dompa och Jaqi vill jag verkligen inte att någon ska åka. Varför hänger aldrig rätt personer löst Känns som att fel person åker varje Måndag.
Jag vettifan hur man ska rösta, har inte haft såhär svårt att bestämma mig innan.

Din nya avatar är guld!
2021-04-18, 19:24
Medlem
Har Grabbarna grus diskat än eller blir detta samtalsämnet nu?
2021-04-18, 19:25
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag vill vara Simon trogen, men jag älskar Dompas I don't care-attityd. Han är överlägset mest testo i huset (och han behöver inte hävda sig), han hakar inte på när fjollkillarna ska skitsnacka eller försöka trigga (för troligtvis begriper han sig inte på sådana tjejbeteenden), han kom in med två flak öl och är där för att festa, han vet ingenting om Big Brother och han visste inte ens hur man vann. 😂

Äh, så länge både Simon och Dompa står i final är jag nöjd.
2021-04-18, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ring en vän..? 🤣🤣🤣 👍
ja få ta och göra det eller köra 50/50
2021-04-18, 19:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag vettifan hur man ska rösta, har inte haft såhär svårt att bestämma mig innan.

Din nya avatar är guld!

Tack snälla! <3 ;D

Jaa.. tänk om Mergim, Adrian och nån annan pajas hängt löst istället.. Dessa fyra som hänger löst nu är typ i topp för mig nu, tillsammans med Simon :/
2021-04-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vadfan ligger Dennis där med den där idioten för? Jag trodde han var man nog att inte ta sådan där skit. Han måste ha kärat ner sig stackarn.
Emelie är livrädd för att få känslor, och har nog redan lite tror jag. Dennis tror jag också känner ”något” så som han tar på henne hela tiden
2021-04-18, 19:28
Medlem
Citat:
ja få ta och göra det eller köra 50/50
😀👍! OCH nu blev det husmöte med föredrag av narcos....😴😴😴
2021-04-18, 19:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Nu har Victoria skrivit på instagram om Mergims anklagelse att hon och andra deltagare skickat in frågor.

Ähh Mergim kan inte på riktigt tro att just dem skickat denna fråga, absurt då vi alla märkte allting med honom förra året Hur kan han tro att detta skulle vara uppgjort när han det är han själv som format frågorna ur sitt eget beteende? Detta tolkas i stort sett lika av alla som tittar på detta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tävling! Nämn 1 sak med Mergim som känns heterosexuell!
hey guurl bitchblickar du mej .Sa ingen heterosexuell man ever
Medlem
Anonym396s avatar
Nardos fick en fin klippning idag av TV4 i dagens avsnitt.

De visade inte vilken fitta Nardos var på tittarfrågorna mot Madde och Tanja.

De visade inte heller när Nardos pressade Adrian över en timma i soffan om hans och Maddes relation då hon såg ut som en svartsjuk brud. Det såg ut i avsnittet som att Emelie och Mergim låg bakom det.

Fittproduktion

Det är så jävla uppenbart att de vill att Nardos ska vinna BB när de ger henne sådana fina klippningar och så mycket TV-tid. Jag spyr när jag följer liven en hel dag och ser på avsnittet nästa dag.

Jag hoppas iallfall att i Filips domstol på måndag att han tar upp hur mycket skitsnack det har varit mot Tanja om hennes följare och att gruppen är fula då det finns fler inne i huset som har följare och kanske en ännu bättre målgrupp för BB för att få deras följare att rösta slaviskt på dem i omröstningar.

Jag hoppas Tanja vinner hela skiten men jag är rädd att det blir Nardos.
2021-04-18, 19:33
Medlem
Citat:
hey guurl bitchblickar du mej .Sa ingen heterosexuell man ever
så nej det finns inget med mergrin som är hetero

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in