2021-04-18, 17:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Surmelie förtjänar inte Dompa..Nu sitter hon och säger att han inte duger.

Jag har inte riktigt hört allt hans snack om sex som skulle vara så douchigt? Finns det något konkret, eller har Emelie bara bestämt sig för att han är en douche och sen ser hon allt han säger och gör med de glasögonen..?

Jag har hört en hel del douchiga historier från Emelie också, om det är där skon klämmer..
2021-04-18, 17:40
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Surmelie förtjänar inte Dompa..Nu sitter hon och säger att han inte duger.

Emelie är ju lika douchebag som Dompa isf för hon har väl inga känslor för honom plus att hon sa ju att hon håller på likadant på utsidan.
2021-04-18, 17:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Några börjar prata om fest i kväll, oof. Det ska bli husmöte, sen är det sex timmars dödtid tills folk börjar bli trötta och kan lägga sig.

De borde faktiskt få en hejdå-fest men BB vågar nog inte så länge nitroglycerinet är kvar i huset. Han dricker iofs inte pga ramadan, wannabe muslim, men varför ska det gå ut över övriga?
2021-04-18, 17:43
Medlem
Kärringarna i mammagruppen älskar verkligen Sursmuttan, rasar när Madde snackar om Adrian med sina vänner men när Sursmuttan snackar skit om Dennis så måååste hon fååå prata med sina väännnerrr om sina oosäkerheter skillnad på folk och folk
Medlem
1754s avatar
Emelie förtjänar fan inte Dennis så mycket skit hon snackar om honom.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Han "vet" ju att hon inte är så peppande och positiv på utsidan så hon slösar energi på någon som försöker så frön mot Tanja till övriga deltagare.

Jo, men det vet inte hon
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jag har inte riktigt hört allt hans snack om sex som skulle vara så douchigt? Finns det något konkret, eller har Emelie bara bestämt sig för att han är en douche och sen ser hon allt han säger och gör med de glasögonen..?

Jag har hört en hel del douchiga historier från Emelie också, om det är där skon klämmer..

Det är väl historien om att han var på hotell en vecka med en tjej som betalade rummet.. Och att han legat med 65 pers eller vad det var. Tycker hon är taskig mot honom ändå för varför inleder hon något med honom då om hon bara ska ligga och klaga på honom? Hon säger ju att hon visste från första dagen att han är en douchebag. Då kanske hon skulle ha hållit sig undan istället
2021-04-18, 17:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Galningen Mergim hörs nu i poolrummet
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Emelie är ju lika douchebag som Dompa isf för hon har väl inga känslor för honom plus att hon sa ju att hon håller på likadant på utsidan.

+1

Dompa verkar vara en bättre människa än Surmelie om du frågar mig!
Medlem
Citat:

Hon är fakking livrädd för att bli kär så hon klamrar sig fast vid tanken på att han är en douchebag.
Och genom att vara elak mot honom svalnar intresset från hans sida. Riktigt hävla dumt beteende.

Don’t fight it GÖÖÖRRRL
2021-04-18, 17:45
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Kärringarna i mammagruppen älskar verkligen Sursmuttan, rasar när Madde snackar om Adrian med sina vänner men när Sursmuttan snackar skit om Dennis så måååste hon fååå prata med sina väännnerrr om sina oosäkerheter skillnad på folk och folk

Låter som många albaner håller till där, endast en egen sanningen är korrekt
2021-04-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De borde faktiskt få en hejdå-fest men BB vågar nog inte så länge nitroglycerinet är kvar i huset. Han dricker iofs inte pga ramadan, wannabe muslim, men varför ska det gå ut över övriga?

Igår efter tjafset började han prata om att han skulle dricka samt att hans pappa sagt att det är okej om han dricker men inte så att han blir full. Sen ändrade han sig. Fattar inte varför han ska tramsa med det där. Han pratade även om att han egentligen inte får ha tatueringar men att hans pappa grät när han såg hans fina tatuering.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in