2021-04-18, 17:30
Medlem
likebananass avatar
Tjackludret har ändå Kosovoaraben som favorit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Kvällen är ung, trust me on that one

Jag vet...jag ropade hej för tidigt
Medlem
Är någon med på att åka till BB huset och skrika det ena med det andra till bögrim ?

Helst om någon kan bära ut honom så att jag kan sparka in hans fula tryne.
2021-04-18, 17:31
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
OK. Kom just hem. Vad har jag missat?
Verkar som Mergim deppar. Ett spel, eller vad har hänt?

Han har fått sina tittarfrågor och fattar att vi tittare ser honom som en skitstövel. En fråga var typ "Varför säger du att du har förändrats från förra året när du är exakt samma skitsnackare nu?"

Men det är oss tittare och alla andra det är fel på, inte honom tycker han.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Är någon med på att åka till BB huset och skrika det ena med det andra till bögrim ?

Helst om någon kan bära ut honom så att jag kan sparka in hans fula tryne.
Jag hänger på alla dagar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Tycker faktiskt frågan om att han är samma skitsnackare fortfarande var dåligt ställd ? Han är rak och har nada problem med att säga vad han tycker och tänker till personen i fråga. Så skitsnack tycker jag inte han kör med.

Vad han däremot inte verkar ha insikt i är att han reagerar på impuls och han verkar ha problem med känsloreglering vilket medför att han över reagerar.

fast han snackar riktigt mycket skit också om vissa deltagre till alla andra än dem det gäller så jo han är en riktig skitnackare
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Han är mobbare, han är hemsk människa det har han visat förra och denna säsongen

En sak är att säga att någon ska diska men det är ju inte det vi syftar på när det kommer till Mergim utan det är mycket djupare än så. Hans beteende drabbar så många andra när han måste vara i första rummet jämt! Han vill bara inte lyssna eller ta till sig konstruktiv kritik och sen är det alla andras fel. Han är för jävlig när han kommer igång. De andra borde säga till Mergim som det är istället för att dilla i honom att det är nonsens och inte ta åt sig! Det är just det han ska för han kommer fan ALDRIG att utvecklas om han bara ska suga åt sig alla rosor jämt!
2021-04-18, 17:32
Medlem
Jag tycker det är oerhört tråkigt att det är ramadan.
Några smirrnöff i honom och en fejklip från Simon hade varit innehåll till kvällskoppen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tanja SLUTA PEPPA PSYKFALLET! Det kan kosta dig min röst (egentligen inte men ja...)

Han "vet" ju att hon inte är så peppande och positiv på utsidan så hon slösar energi på någon som försöker så frön mot Tanja till övriga deltagare.
Medlem
xrlpyts avatar
Mergim ligger och osar offerkofta och dålig stämning.
2021-04-18, 17:33
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det där ögonblicket var det mest underhållande på hela säsongen, jag garvade högt under matlagningen när han KÅÅÅKADE under frågorna. Humor på högsta nivå vilken obefintlig självinsikt den människan har, vidrigaste dokusåpa deltagaren på länge.

Nu kom han också undan att berätta svaren för övriga deltagare och de är alla för fega för att fråga honom nu när de tillsammans agerar mänsklig livboj i den Mergimska pitypoolen.

Jag hoppas innerligt att de övriga inte är så sålda på Mergim som de verkar, är hans manipulation verkligen så skicklig?

Jag tror många där inne ogillar honom men vågar inte säga nåt för dom vet hur arg han blir och vilken hal orm han är och kan få dom andra med på sitt tåg då. För jävlig situation rent ut sagt..
2021-04-18, 17:33
Medlem
Ridnes avatar
Tänk att vara en sån falsk och hal orm som Mergim och ändå bli så daltad och fjantad med som de gör därinne.. Det är klapp och kram och pepp. Urk! 🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in