2021-04-18, 17:27
Medlem
nån som vet vad mammaknullagruppen på facebook säger om mergim
Medlem
julita55s avatar
och så bögen så avundsjuk både på Tanja och Simon, och stakars Dennis han är värst
Medlem
lillaflippens avatar
Jag förstår inte hur han inte kan reflektera över sitt egna beteende. Han säger att han fick mest hat förra året, att han var den som fick mest skit, att det var fel på alla andra deltagare och inte fel på honom därför dom bröt med varandra efteråt. Samma detta år enligt honom. Det är vi tittare som det är fel på, han får alltid skit oavsett vad han gör osv...

Om man nu känner så, borde det inte vara på sin plats att börja reflektera som "vad är det jag gör som alltid sätter mig i dessa situationer?".

Jag kommer aldrig gilla honom men en person som kan reflektera över sitt eget beteende växer iaf och mår säkert bättre själv också.

Han skulle aldrig våga men tänk om han skulle fråga dom där inne vad dom tycker att han borde förändra och göra för att inte uppfattas som en hal orm och skitsstövel. Dock skulle ingen där inne våga säga något iofs, så han borde bara lämna nu och börja jobba på det på utsidan.
2021-04-18, 17:28
Medlem
OK. Kom just hem. Vad har jag missat?
Verkar som Mergim deppar. Ett spel, eller vad har hänt?
2021-04-18, 17:28
Medlem
Tycker faktiskt frågan om att han är samma skitsnackare fortfarande var dåligt ställd ? Han är rak och har nada problem med att säga vad han tycker och tänker till personen i fråga. Så skitsnack tycker jag inte han kör med.

Vad han däremot inte verkar ha insikt i är att han reagerar på impuls och han verkar ha problem med känsloreglering vilket medför att han över reagerar.
2021-04-18, 17:29
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Det är så jävla patetiskt att man spyr!

Dom är allihopa som korkade, lobotomerade råttor dansandes efter Mergims flöjt!

dem är rädda både för honom och eritrea
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Behandlingen på Mergim är ju lite annorlunda mot förra säsongen ändå. Då hade det daltats och grejats i timtal. Nu snackar de lite om det och sedan pratar vidare om annat.

Bara för att jag skrev det började Tanja och Madde prata med honom om det

Kvällen är ung, trust me on that one
Medlem
xrlpyts avatar
Några börjar prata om fest i kväll, oof. Det ska bli husmöte, sen är det sex timmars dödtid tills folk börjar bli trötta och kan lägga sig.
Medlem
Sluta Tanja, du peppar helt fel person. Fattar dock att alla går på hans lögner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Tycker faktiskt frågan om att han är samma skitsnackare fortfarande var dåligt ställd ? Han är rak och har nada problem med att säga vad han tycker och tänker till personen i fråga. Så skitsnack tycker jag inte han kör med.

Vad han däremot inte verkar ha insikt i är att han reagerar på impuls och har verkar ha problem med känsloreglering vilket medför att han över reagerar.

Ring Mange.
Medlem
Blaisens avatar
Tanja SLUTA PEPPA PSYKFALLET! Det kan kosta dig min röst (egentligen inte men ja...)
2021-04-18, 17:30
Medlem
herpesvårtas avatar
Det där ögonblicket var det mest underhållande på hela säsongen, jag garvade högt under matlagningen när han KÅÅÅKADE under frågorna. Humor på högsta nivå vilken obefintlig självinsikt den människan har, vidrigaste dokusåpa deltagaren på länge.

Nu kom han också undan att berätta svaren för övriga deltagare och de är alla för fega för att fråga honom nu när de tillsammans agerar mänsklig livboj i den Mergimska pitypoolen.

Jag hoppas innerligt att de övriga inte är så sålda på Mergim som de verkar, är hans manipulation verkligen så skicklig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in