2021-04-18, 17:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Och gojan skriker

Jaa.. Lasse har det verkligen inte lätt 💔 PapegojPlågaren måste stoppas!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Det handlar om TV, det ska vara underhållning. Han har tagit upp saker till ytan som alla ni här sitter och klagar på, ex att vissa smiter från disken osv. Andra därinne vågar inte heller säga något, tycker bara han tar upp mycket till ytan, sen försvarar jag inte allt han gör.

Han är mobbare, han är hemsk människa det har han visat förra och denna säsongen
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är sjukt hur effektivt det är att tycka synd om sig själv i huset. De andra idioterna flockas för att trösta och försöka få poäng.
Det är så jävla patetiskt att man spyr!

Dom är allihopa som korkade, lobotomerade råttor dansandes efter Mergims flöjt!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Offerkoftan kom redan när han besvarade frågorna. Först svarade han att han inte alls har en offerkoftan på sig för att i nästa svar på en fråga börja säga sånt som "det är alltid jag som får skiten, oavsett vad jag gör"

hela mergim
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hon sade väl ändå att hon förstod Mergim om han fick flashbacks till förra säsongen.

Äsch jag tolkar det som att hon läser här...
För grodans skull...thii
2021-04-18, 17:25
Medlem
Ingen vågar fråga Mergim mer utan försöker få alla att skratta och tänka på annat.
2021-04-18, 17:25
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är sjukt hur effektivt det är att tycka synd om sig själv i huset. De andra idioterna flockas för att trösta och försöka få poäng.

Ja jag blir fan äcklad av dem som inte ser igenom alla lager av offerkoftor. Men dem kanske tröstar för egen vinning, vem vet.

Förstår bara inte hur folk orkar med en person som ständigt suger ut all energi som finns.
Alla tog sina frågestunder hyfsat bra, Joel ältade lite men Mergim... Han som sa igår att tittarna ställer frågorna för dem vet dvs frågorna stämmer. Men inte hans frågor tydligen.
2021-04-18, 17:26
Medlem
xrlpyts avatar
Adrian och Pedram kom visst igång med disken trots allt, på Adrians iniativ. Han började väl bli rädd att missa dagens femte portion av "ust" och "pruttein" .....
2021-04-18, 17:26
Medlem
Mergim ska alltid komma med ”jag är ärlig” kortet som att det är en ursäkt till att vara OTREVLIG och arrogant och folk bara ska ta det. Vidrigt

För övrigt kan alla i i huset sluta fjäska och kräla över honom jag vill spy just nu
2021-04-18, 17:27
Medlem
Behandlingen på Mergim är ju lite annorlunda mot förra säsongen ändå. Då hade det daltats och grejats i timtal. Nu snackar de lite om det och sedan pratar vidare om annat.

Bara för att jag skrev det började Tanja och Madde prata med honom om det
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Dock tolka ju inte du honom så förra året

Nej Emmvalentine var verkligen i försvarsmode förra året men det är så, till slut ser även de som gillar honom att det inte är ett hållbart beteende och något inte stämmer. Varför lyssnar han inte ,bara inse att Mergim inte är den han påstår sig vara!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag skulle inte bry mig om Mergim hoppade... ...du vet hur resten av meningen ser ut.

...in i huset nästa år också?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in