2021-04-18, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag förstår inte vad du menar? Jag är inte ironisk.

Nardos är ju solen där inne, inte bara i bemärkelsen att allt kretsar kring henne – utan även i att hon sprider sådan värme och glädje! Så fort man ser henne blir man glad och man vill inget annat än att sätta sig på en bänk, blunda och få hennes närvaro rackt i sitt ansikte 🥰

Finns ju ingen bättre stämningshöjare än solen självt!

Glöm bara för allt i världen inte att applicera NPF! Hjärnan kan bli allvarligt skadad vid Nardosexponering.
2021-04-18, 16:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag hatar människor som säger sig själva vara ärliga, raka, blabla Emelie är fan den minst ärliga i huset av dom alla. Hon är den som springer ut ur ett rum gråtandes och snackar bakom ryggen på den hon retade sig på.

Ärlig mitt rövhål.

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
En sak livet har lärt mig. Människor som måste gå runt och säga att dom är ärliga, eller "raka" är 9 ggr av 10 de mest falska människorna man kan ha att göra med. Dom utvecklar något behov av att framställa sig som ärliga, antagligen på grund av att dom egentligen är just allt annat än just det.

Precis, de försöker övertyga sig själva.
2021-04-18, 16:47
Medlem
Ja Madde undra varför nästan alla dina frågor var om Adrian och han bara fick en skämtsam fråga om er.

För att du är besatt.
2021-04-18, 16:48
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men då är det ju helst sjukt och fusk! just därför han inte ska vara med om han inte accepterar att vara "en" av deltagarna och ska ha special treatment. Samma villkor för alla!

Ja, men skulle inte förvåna mig det minsta med den här favoriseringsproduktionen.
2021-04-18, 16:49
Medlem
Varför har Joel en existentiell kris över frågorna?
2021-04-18, 16:50
Medlem
Fan om produktionen har varit snälla mot Mergim när det kommer till frågorna
2021-04-18, 16:51
Medlem
Ridnes avatar
Men kan Joel hålla tyst eller..? Han har glassat fram i 60+ dagar.. Det ska han vara jävligt tacksam för för hade han hängt löst hade de hemska tittarna som ger honom såååå jobbiga frågor skickat hem fjanten till Umeå för längesen.
2021-04-18, 16:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag hatar människor som säger sig själva vara ärliga, raka, blabla Emelie är fan den minst ärliga i huset av dom alla. Hon är den som springer ut ur ett rum gråtandes och snackar bakom ryggen på den hon retade sig på.

Ärlig mitt rövhål.

+1

Det är alltid de som måste hävda att de är ärliga/snälla/omtänksamma som är de värsta..
2021-04-18, 16:54
Medlem
Blaisens avatar
Som migränlidande uppskattar jag enteee att människor säger att de har migrän när de har vanlig huvudvärk! Vanlig huvudvärk kan vara nog så jobbigt men kalla det inte migrän om du efter 2 timmar kommer ut och kvittrar och far runt i det starka ljuset i huset som om inget hänt! Shame on you Jackie!
2021-04-18, 16:54
Medlem
Contragulationss avatar
Släng in de jävla frågorna då.
2021-04-18, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Skönt. Hoppas att de inte reparerar sprickan så vi slipper se deras fjantiga "äktenskap".. Så trött på dem.

Jepp. Nu är det förhoppningsvis slut på det där obekväma skenäktenskapet.

Sist men inte minst:
Justice for Lasse!
Var kan man lämna sin underskrift?
2021-04-18, 16:56
Medlem
xrlpyts avatar
Nu har gänget kommit överens om att inte säga till Grabbarna Grus om att fixa disken för att se hur lång tid det går innan de kommer på det själv. Matgänget tänker inte börja med maten förrän disken är klar..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in