2021-04-18, 16:30
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skulle du inte?

Nej men jag kan förstå vad du menar. Det är ju snarare en stämningshöjare med någon som är konstant passivt aggressiv, som ska tysta folk genom att "ta dem åt sidan" vid minsta lilla, som rent ut sagt psykiska misshandlar, som ska lägga sig i och skapa konflikter kring saker hon själv inte har med att göra, som inte kan prata med/om någon/något utan att fokusera till 99,9% på sig själv.

Nej nej nej nej, Nardos drar inte alls ner stämningen. Det skulle nog inte jag heller säga!

Är du säker på att mottagare förstår ironi? Det är inte jag.
Medlem
Nu finns Alex låt på Spotify
https://open.spotify.com/track/4W4qZs533eOrovljbcrBq2?si=OCoCpDhGTFKD6sIl6rK5nw
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
din avatar. Stackars Lasse

Hehe Kände att det var dags för en ny!

#JusticeForLasse 🦜✊
2021-04-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Ljuger joel nu i rosa rummet???

Om vadå?
2021-04-18, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Ända räddningen. Mergim erkänner att han manipulerar alla i huset för att vinna en miljon för att rädda en sjuk släkting i mellanöstern ”Och de ska va sant”. Sen att han är kär i Adrian och vill bilda familj med honom för att adoptera massa utsatta hundar. Då förtjänar han vinna.

Tänkte nej. Nej. Och nej. Men sen kom det med hundarna. Hade kanske kunnat gå med på det men att han förtjänar det? Icke.
2021-04-18, 16:32
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skulle du inte?

Nej men jag kan förstå vad du menar. Det är ju snarare en stämningshöjare med någon som är konstant passivt aggressiv, som ska tysta folk genom att "ta dem åt sidan" vid minsta lilla, som rent ut sagt psykiska misshandlar, som ska lägga sig i och skapa konflikter kring saker hon själv inte har med att göra, som inte kan prata med/om någon/något utan att fokusera till 99,9% på sig själv.

Nej nej nej nej, Nardos drar inte alls ner stämningen. Det skulle nog inte jag heller säga!

Håller med. Hon är helt enkelt en underbar solstråle som alla behöver i sitt liv. Hade definitivt ringt för livsråd o sånt om jag var hennes vän.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag gillar Joels virrighet, men hatar hans sång, besserwisserattityd, smaskande när han äter.

Virrigheten känns väldigt fake och jag tror faktiskt att han spelar dummare än han är, det skiner igenom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Nu finns Alex låt på Spotify
https://open.spotify.com/track/4W4qZs533eOrovljbcrBq2?si=OCoCpDhGTFKD6sIl6rK5nw

Tråk alex
Medlem
Korrekt analys av Emelie angående Therese godis-BH, lapdans, osv osv efter den där frågan om fler sidor.

Nu hoppas jag att Joel håller sig i skinnet
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hehe Kände att det var dags för en ny!

#JusticeForLasse 🦜✊
Du får aldrig byta din avatar! Den måste deltagarna få se när de läser Flashbacktråden.

Adrian den jävla papegojknullaren.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Ända räddningen. Mergim erkänner att han manipulerar alla i huset för att vinna en miljon för att rädda en sjuk släkting i mellanöstern ”Och de ska va sant”. Sen att han är kär i Adrian och vill bilda familj med honom för att adoptera massa utsatta hundar. Då förtjänar han vinna.

Synd att han redan har kört släktingkortet förra året.
2021-04-18, 16:33
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen

Virrigheten känns väldigt fake och jag tror faktiskt att han spelar dummare än han är, det skiner igenom.

Ligger någonting i det du säger!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in