Citat:
Ursprungligen postat av
Redoxreaktion
Jag har alltid sagt att man ska få säga vad man vill, både i denna tråd och andra. Men du ifrågasätter att Förintelsen har skett, vilket ingen vettig person gör.
Jag var en av de bästa eleverna på tyska i hela Sverige redan på högstadiet och har studerat språket ända upp till D-nivån på universitetet, alltså nivån innan man börjar doktorera. Det händer att tyskar tror att jag är tysk. Jag hjälper folk med översättningar till tyska i Språk. Ändå skriver nasseidioten att jag inte förstår precis vad Himmler säger.
1. Förintelsen är inte EN händelse, det är hundratusentals händelser.
2. Jag avfärdar inte alla dessa hundratusentals händelser på ett bräde. Det gör ingen "förintelseförnekare"
3. Jag tar det dock för sannolikt, utan att uttala mig om någon specifik händelse, att maktetablissemanget i USA, Sovjet och Israel mycket väl kan ljuga, om flera händelser eftersom detta sker hela jävla tiden. Vilka, hur många händelser och i vilken utsträckning vet jag inte. Jag vet bara att om de tjänar på att ljuga om något och de kan komma undan med det, så kommer de göra det. Definitivt! Tror du nått annat är du en stövelslickande nyttig idiot.¨
Just på grund av hur ofta politiker och övriga makthavare ljuger om politiskt känsliga saker så är det EXTRA viktigt att ifrågasätta, utvärdera, omvärdera, granska forska och utreda känsliga frågor kring krig, massmord etc.!!
Förintelsen består som sagt av hundratusentals olika händelser. - Att jag finner skepsism till USAs/Sovjets och Israels narrativ och inte köper 100%, alla hundratusentals händelser skett på exakt det sätt som de hävdar, gör mer i teknisk mening till förintelseförnekare.
Till skillnad från er andra i tråden som till 100% litar på USA/Rysslands och Israels narrativ gällande ALLT i alla dessa hundratusentals händelser. Eftersom om ni inte gör det, är ni också förintelseförnekare!