2021-04-18, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Judith åt ju aldrig harakirikorven. Hon gnällde över sin ADHD och tjockisoperation.

Hon gjorde ju en jävla pannkakssmet av korven och den åt hon inte ens upp. BB var tvungen att lägga upp en snabb omröstning på 5 minuter som verkade vara riggad ''så hon klarade uppdraget''.

OCH hon skyllde på astma
2021-04-18, 14:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Känns som jag är den enda mannen som gillar stora silikonbröst 2021. Om man inte har naturligt bra bröst som är stora och bra formade som Nardos så tycker jag att staten ska finansiera alla tjejers silikonbröst för de som är mellan 18-40 år.

Du kan inte jämföra Nardos bröst med Emelies. Tyngdlagen har redan börjat ta tag i hennes bröst men gött om du uppskattar det men sannolikt inte med tanke på att du säger att du gillar stora sillisar. Förväxla inte push up-bh med stora, bra formade bröst.

Jag skrev att Emelies är fula som i fult gjorda. Konstig form bl.a.
2021-04-18, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Så du erkänner här att du har massa fake konton som du skriver till deras konto skaffa ett liv din sjuke fan
För en gångs skull håller jag med dig, det är fan sjukt.
2021-04-18, 14:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Så du erkänner här att du har massa fake konton som du skriver till deras konto skaffa ett liv din sjuke fan

Vem fan är så blåst så han reggar konton lr Mail i sitt riktiga namn? Du lr? 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️😂😂
2021-04-18, 14:58
Medlem
herpesvårtas avatar
Tröttsamt att alla stryker Mergim och Nardos medhårs. Adrian och Pedram är två jävla töntar som inte vågar säga något ont om de två.
2021-04-18, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
För en gångs skull håller jag med dig, det är fan sjukt.

Jag har 8 instakonton, och 5 Facebook konton och c,a 50 olika mail.
Ingen reggar nåt i sitt egna namn om man inte är blåst.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Lämnade inte Patzy ganska tidigt förra säsongen? Roligt att han har gjort så stora avtryck på deltagarna men även på oss. Lite tråkigt att han inte fick komma in när de släppte in gamla deltagare. Han var den enda jag hade velat se från förra säsongen. De hade även kunnat ta med två andra från säsonger längre bak i tiden. Riktigt brist på fantasi av produktionen att ta med Mergim, Julia och Victoria.

Konstigt, jag har inga minnen av honom. Minns bara att han stressade mig med sin hysteriska approach. Skulle dock alla gånger hellre haft in honom i huset än Mergim dock.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Känns som jag är den enda mannen som gillar stora silikonbröst 2021. Om man inte har naturligt bra bröst som är stora och bra formade som Nardos så tycker jag att staten ska finansiera alla tjejers silikonbröst för de som är mellan 18-40 år.
1. Förhoppningsvis?

2.Öhh, NEJ!
Det är tillräckligt sjukt att staten betalar extrema pengar för en kopiös massa lata jävla tjockisars mag-operationer!
Medlem
Jomras avatar
Aldrig i helvete att han kommer erkänna ’fusket’ om mobilen...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Tröttsamt att alla stryker Mergim och Nardos medhårs. Adrian och Pedram är två jävla töntar som inte vågar säga något ont om de två.

Du är ju lika pantad som endast får det till att det är Adrian och Pedrams jobb att säga åt 2 bananskal... Det finns ju fler " VÄLDIGT STARKA INDIVIDER" Inne i huset eller? Lätt att lägga det på Adrian och Pedram. Trååååååååååååk.
2021-04-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Det måste vara jobbigt att inse att de är omtyckta inne i huset? 🤣🤣
2021-04-18, 15:00
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Frågan "Tror du jutidh åt harakirikorven"

pedram- "Tack för denna frågan! Nu skall jag svara på hur jag tänker kring denna frågan. Jo, problematiken i denna frågan ligger i samhällsproblemet som folk i förorten gör! Det gäller att leva på barnbidrag, då vi inte får tillräckligt med lön. Så absoult jag åt en harakarikrov"

Pedram pratar mycket men säger inte mycket alls. En ordbajsare, precis som abonnemangsförsäljarna som brukar stå i Centrum och kränger på dyra abonnemang till pensionärer som inte kan försvara sig eller stå på sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in