2021-04-18, 14:37
Medlem
Blaisens avatar
Hur fula är Emelies bröst? Vad är det för klåpare hon varit hos?
2021-04-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Varför låter alla Mergim äga dom? Förstår inte..

Manipulatör?
2021-04-18, 14:40
Medlem
Anonym396s avatar
Lämnade inte Patzy ganska tidigt förra säsongen? Roligt att han har gjort så stora avtryck på deltagarna men även på oss. Lite tråkigt att han inte fick komma in när de släppte in gamla deltagare. Han var den enda jag hade velat se från förra säsongen. De hade även kunnat ta med två andra från säsonger längre bak i tiden. Riktigt brist på fantasi av produktionen att ta med Mergim, Julia och Victoria.
2021-04-18, 14:41
Medlem
Är tittarfrågorna om paktning ett skämt eller finns det substans i det? Den enda pakten som jag hört verbalt är Emelie och Dennis pakt.

Sen finns det ju pakter sedan länge ex Tanja, Judith, Simon och Pedram. Dessa har kanske inte rakt ut sagt vem dom röstat på men istället sagt vem dom inte röstade på dvs sin egna grupp. Det är 6 potentiella poäng i röster borta från en själv och istället 8 potentiella poäng på en annan individ som inte ingår i pakten.

Mergim och Nardos börjar närma dig pakt men inte riktigt där ännu. Joel känns som Maddes partner men inte ännu, Adrian kommer att gå mellan Pedram, Madde och Joel.

Den starkaste pakten just nu är egentligen den svagaste om huset faktiskt kommer till insikt med att Tanja o Co paktar. Dom erkände det igår för hela gruppen när dom sa "vi säger inte vilka vi röstar på vi sa vilka vi inte röstade på!" Jag vill minnas att någon röt till och sa att det där minsann är en pakt, vilket stämmer.
2021-04-18, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej det är han inte han är en spottande pissmaskin i sina youtubevideos

Haha vad för videos 😂
2021-04-18, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Lämnade inte Patzy ganska tidigt förra säsongen? Roligt att han har gjort så stora avtryck på deltagarna men även på oss. Lite tråkigt att han inte fick komma in när de släppte in gamla deltagare. Han var den enda jag hade velat se från förra säsongen. De hade även kunnat ta med två andra från säsonger längre bak i tiden. Riktigt brist på fantasi av produktionen att ta med Mergim, Julia och Victoria.

De borde ta in Marcelo så han kan vara otrogen i tv 😂
2021-04-18, 14:45
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hur fula är Emelies bröst? Vad är det för klåpare hon varit hos?
Känns som jag är den enda mannen som gillar stora silikonbröst 2021. Om man inte har naturligt bra bröst som är stora och bra formade som Nardos så tycker jag att staten ska finansiera alla tjejers silikonbröst för de som är mellan 18-40 år.
2021-04-18, 14:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Han blev väl dålig redan under sportlovsveckan, och då var ju Anty ff kvar? Minns att han försökte med stavmaskinen men det gick inte, sen lämnade han under helgen har jag för mig.
2021-04-18, 14:47
Medlem
Hahaha....

Sjuk skillnad på Adrians frågor jämnfört med Pedrams... Fucking BB ni kan slänga er i väggen produktionen.
2021-04-18, 14:47
Medlem
Varför fick Adrian så JÄVLA mesiga frågor??? Till och med Pedrams frågor var saftigare
2021-04-18, 14:48
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför fick Adrian så JÄVLA mesiga frågor??? Till och med Pedrams frågor var saftigare
Jag förstår inte hur produktionen tänker när de väljer ut frågorna.

Jag som deltagare hade blivit lack.
2021-04-18, 14:49
Medlem
amiliasharborstes avatar
Har inte kunnat kolla liven idag. Vad fick Adrian för frågor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in