2021-04-18, 13:42
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hade lätt kunnat RÖSTA kvar Madde .

Men har ingen lust att titta på henne när hon springer efter samma kille och gråter lite då och då i flera veckor till .

Nej nej dags att åka hem. Vänta på han där och han kommer inte att ge henne en chans ute heller så , japp synd om henne.

AD har dissa henne gång på gång . Hade hon släpp AD hade jag kunnat rösta kvar henne.
Blir nån av dom andra jag kommer rösta kvar ifall

Emelie sa att det finns mycket mer hos Madelene än bara Adrian efter talkshowen då både hon och Madde reagerade på att alla frågor handlade om AD. Jag tycker att Madde kanske ska fundera på varför det inte kom några frågor om enbart henne. Kanske det beror på att hon inte visar mycket annat än att springa efter honom.
Folk ser ju vad hon visar och ställer frågor därefter så vill hon ha andra frågor kanske hon ska visa annat.
2021-04-18, 13:43
Medlem
Jackie åker ut imorgon!
2021-04-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Blir det bra att grilla fryst kycklingfile??

tycker bb snålar med maten, ge de färskkycklingfile och lite högrevsfärs istället för tråkiga frysta scanburgare..

Folk som gnäller och går och sover så fort det blir lite jobbigt förtjänar bara Eldorados frysta skit.
2021-04-18, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hoppas innerligt att killarna får svara på frågorna inför gruppen och att Mergim och Adrian får riktigt heta frågor... Ja, jag vet, jag drömmer.

Hoppas Madde åker imorgon för Madriangate är nu lika tröttsam och repetetiv som Pedtessgate var.

Det vore så roligt om Adrian tvingas säga sanningen inför gruppen. Han har ju än så länge kört dubbla budskap, säger vissa saker till Madde och andra till gruppen.
Hoppas vidare att Madde åker imorgon men kan inte se det hända eftersom halva hennes kompisgäng håller i rösträkningen..
2021-04-18, 13:48
Medlem
Hoppas SANNINGEN kommer fram för din del med Mergim. Förbered offerkoftan.
2021-04-18, 13:49
Medlem
htsolna08s avatar
adrian borde också fått dessa frågor

varför är du konflikträdd?

varför hjälper du aldrig till i köket??
2021-04-18, 13:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Det vore så roligt om Adrian tvingas säga sanningen inför gruppen. Han har ju än så länge kört dubbla budskap, säger vissa saker till Madde och andra till gruppen.
Hoppas vidare att Madde åker imorgon men kan inte se det hända eftersom halva hennes kompisgäng håller i rösträkningen..

Han fick ganska mesiga frågor.

Mergim håll käften!: "Snabba svar, ingen orkar lyssna annars."
Vill höra AD ösa skit på Mergim och Nardos men det kommer inte hända

Edit: Och i Annexet! Fega as BB är!
2021-04-18, 13:50
Medlem
Fuskdrian drar ut på det för att kunna fundera på svaren
2021-04-18, 13:51
Medlem
Spajdors avatar
Nu drar Mössan kisskortet för att hinna komma på svar inför de mer jobbiga frågorna 😑
2021-04-18, 13:52
Medlem
Tråkigt lama frågor Adrian fick.

Dock borde detta vara ett till wake up call för Madde eftersom Adrian fick EN fråga där hon var inblandad i, som var mer på skämt än allvarlig. Madde fick nästan alla frågor om Adrian.
Medlem
ska han seriöst gå och kissa innan han svarar på några frågor, den mannen måste ha sveriges minsta blåsa..
Medlem
Adrian är verkligen som en liten pojke som känner att han är lite kissnödig så fort det händer någonting som får upp pulsen en smula, och så tar han demonstrativt på lille snorren på väg till toaletten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in