2021-04-18, 13:31
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vad är en mixed girl?
Snaggade? Som egentligen är killar?

Då han refererade till Nardos menade han troligtvis mixad etnicitet. Vet inte om hon har det men så uppfattade jag det.
Hahah precis min tanke.
2021-04-18, 13:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Judith äter mycket för ha opererat magsäcken och krympt den lr vad hon gjorde 🤷🏻‍♂️

Ja, precis som alla fetmaoperationer är det symtombehandling utan fokus på orsak = ätstörning. En quick-fix som inte fungerar i längden för de allra flesta. Vissa går upp alkt igen, andra blir smalare och smalare och riskerar att dö av undernäring. Skattepengar som bara vräks ner i toaletten typ.

Nej, nu får de fan börja med frågorna!
2021-04-18, 13:34
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Då han refererade till Nardos menade han troligtvis mixad etnicitet. Vet inte om hon har det men så uppfattade jag det.
Hahah precis min tanke.

Men Nardos är väl inte mixad? Hon är eritrean ju?
2021-04-18, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
2.35 har oddset sänkts till på Tanja som slutsegrare av BB ✌️
Du är bara några dagar sen. alla visste det
2021-04-18, 13:35
Medlem
Citat:
Vad är en mixed girl?
Snaggade? Som egentligen är killar?
😂😂😂 Förmodligen!
2021-04-18, 13:36
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Du är bara några dagar sen. alla visste det

Attityden.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Men Nardos är väl inte mixad? Hon är eritrean ju?

Jag vet men han skulle välja tre tjejer han kunde tänka sig gå på dejt med då sa han ”Nardos för jag gillar egentligen mixed tjejer”. Jag kan ha uppfattat det fel dock.
Medlem
Hade lätt kunnat RÖSTA kvar Madde .

Men har ingen lust att titta på henne när hon springer efter samma kille och gråter lite då och då i flera veckor till .

Nej nej dags att åka hem. Vänta på han där och han kommer inte att ge henne en chans ute heller så , japp synd om henne.

AD har dissa henne gång på gång . Hade hon släpp AD hade jag kunnat rösta kvar henne.
Blir nån av dom andra jag kommer rösta kvar ifall
2021-04-18, 13:38
Medlem
Lägger de fryst kyckling på grillen?
2021-04-18, 13:38
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Blev den även bättre under festerna? Fakeass still.

Det vet jag inte men när man är påverkad av alkohol känner man oftast inte smärta lika bra. Klart hon kan ha fejkat, det har jag ingen aning om men nån gång lär ju foten bli bra iaf och tänkte mer att det kanske hade gått över nu.
2021-04-18, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hade lätt kunnat RÖSTA kvar Madde .

Men har ingen lust att titta på henne när hon springer efter samma kille och gråter lite då och då i flera veckor till .

Nej nej dags att åka hem. Vänta på han där och han kommer inte att ge henne en chans ute heller så , japp synd om henne.

AD har dissa henne gång på gång . Hade hon släpp AD hade jag kunnat rösta kvar henne.
Blir nån av dom andra jag kommer rösta kvar ifall

vem du än väljer att rösta kvar så se till att rösta innan livesändningen imorn för det är fan två livesändningar i rad som appen kraschat o många röster har säkert gått förlorade där..En heads upp till alla som röstar: vänta inte till livesändningen med att rösta iaf!
2021-04-18, 13:41
Medlem
htsolna08s avatar
Blir det bra att grilla fryst kycklingfile??

tycker bb snålar med maten, ge de färskkycklingfile och lite högrevsfärs istället för tråkiga frysta scanburgare..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in