2021-04-18, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tvekar på att rösta på Jaqi när hon säger att hon vill ha Mergim i final. Hon kommer inte nominera honom.

Men snälla! Som om det inte finns tillräckligt med anledningar att rösta ut Tjacki redan!
Sluta ge henne falska förhoppningar genom att rädda kvar henne nån extra vecka..Hon är klar där inne o har gjort sitt!
2021-04-18, 02:02
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Förstår!
Han kanske såg sin spegelbild o pratade med sig själv då? 😅

HAhahahahaha måhända
2021-04-18, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Kan se framför mig hur Madde lassar på det nionde lasset med spagetti och köttfärsås och frågar om hon ska göra lite mer medan Adrian lastar in skepp efter skepp i käften. Bredvid adrian sitter deras nyinköpta kakadua och skriker så det dånar och Madde känner sig fortfarande mycket förvirrad över varför de tvunget behövde inköpa denne morska fågel
hahaha det sitter ingen bebis i barnstolen och kastar mat på golvet bara en traumatiserad Lasse-Maja som sitter och speglar sig precis som husse.Dock dunkar Lasse-Maja huvudet i burgallret efter varje gång madde har varit och storhandlat och lämnat dem ensamma
2021-04-18, 02:07
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Men kära nån det är det här jag försökt banka in i er skalle flera dagar nu. Det enda jag vill med den här säsongen är att Mergim åker ut nästa vecka resten skiter jag i. Rösta kvar Jackie är som att be om fler veckor med Mergim

Fast samtidigt vill jag se Rimmet få en sista meltdown innan han lämnar huset för gott och få det bevisat för alla TV-tittare, att han inte förändrats ett dugg.
Det lilla utbrottet mot AD idag var bara en början.
Snart kommer hela fasaden att rasa samman och då snackar vi inte enbart om tandfasaden.

Sedan är det Tjackies tur att få ett av sina sedvanliga rants, för att veckan därpå röstas ut i sedvanlig ordning.
Tittar hellre på action än på pantertanterna, så att säga.
2021-04-18, 02:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Känns inte så troligt! Men håller alla tummar o tår! Man kan ju hoppas!

Må BB-guden höra våra böner 🙏😌
2021-04-18, 02:08
Medlem
Eftersom alla på samtliga plattformar verkar vilja att Mergim ska ut måste man tänka vilka som kan tänkas nominera honom nästa vecka. Tanja klarar sig och är en av dom, Madde tror jag också och Dompa finns också en chans till om han får bestämma själv. Jackie kommer aldrig nominera honom utan kommer lägga sina röster på någon annan vilket rent av kan rädda Mergim från att hänga löst. Jackie kvar kan mycket väl innebära minst två veckor till med Mergim
2021-04-18, 02:08
Medlem
Nu har jag sett hela AD och maddes samtal kväll . Att man ej vet vad dom känner är självklart det är bara dom som vet.

Men det man ser , tolkar man själv lite.

Det jag ser är att AD har intresse men ej intresserad för mer. Som han själv säger på klippet är samma svar som för, det luddiga svar som vanligt, som om han håller in saker. Hade han haft känslor mer då anser jag att då är det svårt att hålla sig borta för nån man har känslor för vart man en är ute eller i bb huset. Så NJA det där är ingen romans och kommer aldrig bli.

Sen till lilla Madde , att hon säger att hon kom ej in för att hitta kärleken men öppen för det. Det är bullshit det vet ju alla att hon kom in för att bli kär i AD det var förbestämt från hennes håll från första början. Så hon ljuger som fan till AD och ljuger om att alla trycker på henne om AD .

I fler veckors tid flera gånger om dagen. Tjöts hon om AD till folk. Det är hon som börja med allt detta. Och nu skyller hon på att folk tar upp det för att dom frågar .
Är det så konstigt då om folk undrar hur det går när hon har pratat och pratat flera veckor om AD.

Skratta så mycket när hon säger om skedandet , va inte jag som tjöta om det, de var alla andra . WTF ÄR VÄL HON SOM HAR SKEDAT HAN FÖRSTA DAGEN. Och om om igen viljat göra det flera gånger.

Full av bullshit .

AD kommer se detta sen oxå , därför det ej kommer leda till nått ute . Hon ljuger om mycket grejer där inne. Har man följt live då har man sett olika fler gånger då hon ljuger eller ändra story när han är med.
2021-04-18, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Fast samtidigt vill jag se Rimmet få en sista meltdown innan han lämnar huset för gott och få det bevisat för alla TV-tittare, att han inte förändrats ett dugg.
Det lilla utbrottet mot AD idag var bara en början.
Snart kommer hela fasaden att rasa samman och då snackar vi inte enbart om tandfasaden.

Sedan är det Tjackies tur att få ett av sina sedvanliga rants, för att veckan därpå röstas ut i sedvanlig ordning.
Tittar hellre på action än på pantertanterna, så att säga.

Du tror inte han hinner få en meltdown på en vecka? han kommer tappa det redan imorgon när han får sina tittarfrågor. Jag är så klar med Mergim som en människa kan vara klar med en annan människa
2021-04-18, 02:11
Medlem
Rudiebois avatar
Rimmets sovstil är otroligt obehaglig. Fattas bara en kista undertill.
Är det någon mer som sover sådär, här på FB?
2021-04-18, 02:12
Medlem
Anonym396s avatar
Helvete, det turkosa sovrommet är vakna men vi är tvungna att se på när de somnar i rosa?

Fuck denna produktion

Så jävla trött på det rosa sovrummet

Fuck TV4
2021-04-18, 02:13
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Du tror inte han hinner få en meltdown på en vecka? han kommer tappa det redan imorgon när han får sina tittarfrågor. Jag är så klar med Mergim som en människa kan vara klar med en annan människa

Haha men jag vill att det ska braka samman ordentligt, så dom får kalla in läkarbil med ronderande psykolog och tvångströjan i högsta hugg.
2021-04-18, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Rimmets sovstil är otroligt obehaglig. Fattas bara en kista undertill.
Är det någon mer som sover sådär, här på FB?
hey girl dracula style som den boss bitch han är

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in