2021-04-18, 00:16
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Enligt Instagram är inte tanja en favorit längre. Nu vill alla rädda tjackie pga mobbning. Det går snabbt i hockey.

Du tror inte det är så att de som syns mest på insta är fans av Nardos och Emelie?
Nardos army är sinnessjuka
2021-04-18, 00:16
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Som vanligt, trodde Merg hade lämnat men såg jäveln precis.
Fan vad sne man blir hur. Nu blir vi inte av med skiten.

Jag är rädd att han kommer stanna resten av säsongen nu, för de kommer ju fan aldrig våga nominera fanskapet. Så fort han hänger löst tror jag faktiskt han sått sitt sista hatfrö och hamnar i Hässleholm snabbare än han hinner ohmaaahgaaahd dööö
2021-04-18, 00:19
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Du tror inte det är så att de som syns mest på insta är fans av Nardos och Emelie?
Nardos army är sinnessjuka

+1
Tröttsamt!
2021-04-18, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Är det så??

Jag vill ha ut Madde , så jäkla tråkig brud .
Så kanske man slipper tjoget om AD och Madde och vad hon eller han känner

JAckie kommer att åka ut...tror jag...tyvärr.
2021-04-18, 00:20
Medlem
Det säger ganska mycket att Adrian inte har snackat med Madde efter det som hände idag. Han vet att hon var ledsen för Nardos sa det till han, men ändå har den fega jäveln knappt kollat på henne.

Jag är HELT oförstående hur Madde kan köpa hans handlingar gång på gång. Han ”dissade” henne efter Victoria kom in. Han ville inte sova i samma säng som henne när det bara rörde sig om två nätter. Han tar aldrig första steget till att de ska vara nära varandra. Han kollar inte läget med henne när något hänt, som idag.

Och PÅ DET har vi hans egotrippade personlighet, det vidriga tävlingsinriktade sättet han har, hans nyfikenhet, hans knäppa frågor, hur han glor sig i spegeln hela tiden, besattheten av mössan, ja ni förstår.

Jag.fattar.inte.
2021-04-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Verkligen. Där kan vi snacka sekt om något. Ger sig på andra deltagare hela tiden så fort det är någon som är i konflikt med Nardos. Skulle Jackie svara snäsigt till Nardos som hon kan göra ibland hade de röstat ut henne utan att blinka, nu ska de leka att de bryr sig om Jackie för att hon är utanför

Exakt Tidigare när BB lagt ut något med Jackie har det haglat av negativa kommentarer om henne som "Hon är bara för mycket" och "Hon är så jobbig" och önskningar om att hon måste åka ut snarast
2021-04-18, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej nej! Mössan hade ju tryckt in sin tudelade snoppis i Lasses näbb. 🦜🦜🦜
lill-lasse stackarn det blir till att börja om med trauma terapin igen
2021-04-18, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tycker Madde är den mest underhållande av allihop inklusive Adrian.

Skoja du nu eller ? Vi måste verkligen se olika program då
2021-04-18, 00:24
Medlem
På tal om Nardossekten. Kontot badbishnardos som ofta kommenterar Big Brothers instagram är en av de förutom BBpolisen som skapar massa fejkkonton på instagram för att spamma om Nardos. Hon har flera gånger råkat skriva samma kommentarer på det kontot och sina fejkkonton riktigt pinsamt
2021-04-18, 00:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det enda som får honom att reagera är mat. Helst enorma mängder mat. Hade Lasse kommit in så hade det blivit reaktioner.

Hehe.
Mmmmm Madde får klä ut sig till en fettdrypande kalkonhöna och locka honom med sina höfter och sexiga kuckelljud. Lasse kan taja igång petterniklas med den lilla näbben och smeka porrpungen med ena vingen.
2021-04-18, 00:26
Medlem
Blaisens avatar
Åh neeej! Nu ska pastor Kosari köra väckelsemöte igen.... Zzzzzznark
2021-04-18, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Det ska Madde tacka gudarna för! Övertygad om att hon kommer få en mer klar bild av vem han är när hon kommer ut, precis som Lennie först kunde inse vem Mergim var utanför huset Madde är snygg och har en framgångsrik karriär, hon behöver nog bara komma utanför Stockholm så hon kan hitta en riktig karl

Hon bor ju i stockholm redan , båda kan slänga sig i väggen om dom tror dom kommer hitta varandra utan för detta program. Finns inte på kartan att dom kommer fortsätta sin kärleks resa utanför huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in