2021-04-18, 00:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Okay okay, men något måste göras och Lasse kanske kan vara räddningen. Han vågar inte ens byta säng. Det måste bli en ändring. Känns ju lönlöst annars. Fasen jag börjar misströsta.

Vi tar ut Madde i friheten så hon slipper det här.

Nu pratar han med henne iaf. Nu skriker de utifrån!
2021-04-18, 00:39
Medlem
Herregud varför envisas dom med att visa de tråkigaste (madde o adrian) i huset? suck förfan
Medlem
Varför är det barn utanför huset vid denna tid på dygnet?
Medlem
Rudiebois avatar
Vad är det för h*rbarn som står utanför utegården och skriker!
Vart är grodans vildsvins-gevär när man behöver den
Medlem
Anonym396s avatar
Nardosarmén försöker få Jackie att stanna så det finns en chans att Dennis lämnar på måndag.
2021-04-18, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardosarmén försöker få Jackie att stanna så det finns en chans att Dennis lämnar på måndag.
Vi måste rösta Dompa!!
2021-04-18, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det säger ganska mycket att Adrian inte har snackat med Madde efter det som hände idag. Han vet att hon var ledsen för Nardos sa det till han, men ändå har den fega jäveln knappt kollat på henne.

Jag är HELT oförstående hur Madde kan köpa hans handlingar gång på gång. Han ”dissade” henne efter Victoria kom in. Han ville inte sova i samma säng som henne när det bara rörde sig om två nätter. Han tar aldrig första steget till att de ska vara nära varandra. Han kollar inte läget med henne när något hänt, som idag.

Och PÅ DET har vi hans egotrippade personlighet, det vidriga tävlingsinriktade sättet han har, hans nyfikenhet, hans knäppa frågor, hur han glor sig i spegeln hela tiden, besattheten av mössan, ja ni förstår.

Jag.fattar.inte.

Han tar det snacket nu. I lugn och ro, när dom kan vara för sig själva.
2021-04-18, 00:41
Medlem
Hydraulslangens avatar
Såg ni under frågesporten?

Nardos var så jävla psykotiskt övertänd och angelägen att vinna, så hennes kobenta ben bara skakade och ko-ögonen var på väg att tränga ut ur sina hålor!?

Surjävla Eter-Emelie bara SKREK ut sin frustration när dom låg under, och surare än en insjö spydde hon ut spydiga kommentarer över motståndarlaget OCH tom över (den mycket partiska) domaren!?
Samtidigt som hon maniskt upprepande att dom andra var såna osportliga as som var SÅÅ jävla tävlingsinriktade!?

Psykopat Mergim försökte låtsas vara obrydd, men fuskade ju förstås hela tiden samtidigt som han öste skit över Tanjas lag och givetvis vräkte ur sig att dom fuskade och var osportsliga!?

Simon var på sitt allra sämsta tävlingshumör och satt bara och muttrade, ölsugen som vanligt väl?.

Tanjas lag gjorde bara sitt bästa och Peddot protesterade inte ens, när Nardos ljög och skrek att hon var först upp!?
Tanja var givetvis sitt vanliga sjyssta jag och Judith såg ut som hon bara ville börja grina.

ÅNDÅ fick vidriga trojan Nardos, Mergim och Emelie dom att tro att DOM var osporsliga svin, när det var precis tvärtom!??

Joel gick ju till och med och bad kräken om ursäkt efteråt för att han hade MAGE och käfta emot surjävla Emelies patetiska skitsnack!?

Snacka om manipulering på hög nivå av team Emelie!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-18 kl. 00:44.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vi tar ut Madde i friheten så hon slipper det här.
Nu pratar han med henne iaf. Nu skriker de utifrån!

Jag ser det just nu men varför känns det så krystat. När hon nämner vad Albanen har sagt så hade jag blivit förbannad och krossat honom. Men han säger bara Hmm Hmm. Okay.
Medlem
embargos avatar
Madde var nästan irriterad av att alla frågor till henne i eftermiddags handlade om AD. Men det säger väl rätt mycket om hennes medverkan, eller. Jag kan inte komma på en enda fråga till henne om nåt annat? Den som hört henne i någon större utsträckning prata om nåt annat än AD, kläder och städning kan gärna hojta. Räknar inte att bli nedhojtad.
Bannlyst
Jag har lagt två röster på Madde ✌️✌️
2021-04-18, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Yep, samt att exonph med 307k följare la ut om jackie.
Dennis bryr sig ju inte heller så då kan han lika gärna lämna tycker jag vore amazing om 2 fick lämna dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in