2021-04-18, 00:28
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Mmmmm Madde får klä ut sig till en fettdrypande kalkonhöna och locka honom med sina höfter och sexiga kuckelljud. Lasse kan taja igång petterniklas med den lilla näbben och smeka porrpungen med ena vingen.

Men grodan! Inte fan ska vi blanda in den traumatiserade stackars gojan igen!
2021-04-18, 00:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Jag är rädd att han kommer stanna resten av säsongen nu, för de kommer ju fan aldrig våga nominera fanskapet. Så fort han hänger löst tror jag faktiskt han sått sitt sista hatfrö och hamnar i Hässleholm snabbare än han hinner ohmaaahgaaahd dööö

Jo jag förstår. Det lär bli samma visa som förra året. Vi har förlorat och han vunnit.
Det enda som återstår är en flexibilitet med fjärrkontrollen när han är i bild eller skita i BB tills han ryker.
Phew.
2021-04-18, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
På tal om Nardossekten. Kontot badbishnardos som ofta kommenterar Big Brothers instagram är en av de förutom BBpolisen som skapar massa fejkkonton på instagram för att spamma om Nardos. Hon har flera gånger råkat skriva samma kommentarer på det kontot och sina fejkkonton riktigt pinsamt

Sjuka människor. Den där bigbrotheradvokaten kan också dra åt helvete. Värsta är väl att det säkert är vuxna människor som gör dessa konton.
2021-04-18, 00:32
Medlem
Kikar man på instagram så verkar det som att dompa ryker.
2021-04-18, 00:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
På tal om Nardossekten. Kontot badbishnardos som ofta kommenterar Big Brothers instagram är en av de förutom BBpolisen som skapar massa fejkkonton på instagram för att spamma om Nardos. Hon har flera gånger råkat skriva samma kommentarer på det kontot och sina fejkkonton riktigt pinsamt

Bbpolisen har sagt att hon vill nardos ska vinna för hon är kvinna och svart 👮🏽‍♀️
2021-04-18, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag såg hennes bikt, jag tyckte inte det var så farligt. Hon grät ju minst lika mycket över att tittarna kanske bara ser henne som tjejen som jagar efter Adrian, och inte henne som person. Det kan hon ju tacka Nardos för som har tjatat som fan om det.

Klart hon är ledsen över oklarheten med Adrian, men hon säger ju själv att verkligheten i huset är annorlunda än verkligheten utanför, hon vet att hon har mer känslor än Adrian i nuläget men hon vill ändå inte ta avstånd från honom eftersom det bara skulle få henne att må ännu sämre, och hon vet att det kanske blir något i huset, kanske inte, kanske utanför huset, kanske inte. Hon verkar se nyktert på situationen i huset, att det är något av en bubbla, och jag tolkar henne som att hon bara vill kunna gå omkring där och crusha på Adrian utan att folk oombedda ska ha en massa synpunkter och lägga sig i.

Har du sett de senaste veckorna? Hon har gråtit vid flera tillfällen, rent ut sagt storbölat. Samt blev svartsjuk när Victoria och Adrian pratade. Ändå har knappt hon och Adrian fått egentid. Och om hon inte vill att folk ska lägga sig i kanske hon inte skulle pratat om honom 24/7 förut, dock har det lugnat sig något nu. Vet att det är en bubbla där men hur hpn betett sig därinne i hela situationen, och dessutom är 34 år är sjukt skumt och osunt.
2021-04-18, 00:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men grodan! Inte fan ska vi blanda in den traumatiserade stackars gojan igen!

Okay okay, men något måste göras och Lasse kanske kan vara räddningen. Han vågar inte ens byta säng. Det måste bli en ändring. Känns ju lönlöst annars. Fasen jag börjar misströsta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det säger ganska mycket att Adrian inte har snackat med Madde efter det som hände idag. Han vet att hon var ledsen för Nardos sa det till han, men ändå har den fega jäveln knappt kollat på henne.

Jag är HELT oförstående hur Madde kan köpa hans handlingar gång på gång. Han ”dissade” henne efter Victoria kom in. Han ville inte sova i samma säng som henne när det bara rörde sig om två nätter. Han tar aldrig första steget till att de ska vara nära varandra. Han kollar inte läget med henne när något hänt, som idag.

Och PÅ DET har vi hans egotrippade personlighet, det vidriga tävlingsinriktade sättet han har, hans nyfikenhet, hans knäppa frågor, hur han glor sig i spegeln hela tiden, besattheten av mössan, ja ni förstår.

Jag.fattar.inte.

Ingen självrespekt eller självkänsla. Ofta man närmar sig en kille som inte visar annat än ord... agerande avslöjar mer än ord allena. Backa o sluta vänta o ta varenda lilla mikro rörelse eller blick som en kärleksinvit. Det/den finns inte.

Har försökt att analysera och observera dem, slutsatsen blir dock alltid den samma. Finns inget där att bygga en framtid på...varken i huset eller utanför. Killar kan vara "svåra" o är det är en sak min bror lärt mig så är det..."är du för på kommer han att backa"..."ignorerar han kommer han att vilja jaga igen"...dock endast för stunden. För är man inte riktigt intresserad så slingrar en sig men ändå ger tillräckligt för att boosta egot. Vill han ha dig så vill han ha dig o kommer att visa det.

Btw...säger inte att min bror har alla svar på relationer..dock är han väldigt lika Adrian. O i de flesta fall har hans teorier och råd varit klockrena.
Medlem
Citat:
Det säger ganska mycket att Adrian inte har snackat med Madde efter det som hände idag. Han vet att hon var ledsen för Nardos sa det till han, men ändå har den fega jäveln knappt kollat på henne.

Jag är HELT oförstående hur Madde kan köpa hans handlingar gång på gång. Han ”dissade” henne efter Victoria kom in. Han ville inte sova i samma säng som henne när det bara rörde sig om två nätter. Han tar aldrig första steget till att de ska vara nära varandra. Han kollar inte läget med henne när något hänt, som idag.

Och PÅ DET har vi hans egotrippade personlighet, det vidriga tävlingsinriktade sättet han har, hans nyfikenhet, hans knäppa frågor, hur han glor sig i spegeln hela tiden, besattheten av mössan, ja ni förstår.

Jag.fattar.inte.

+100 på det.
2021-04-18, 00:36
Medlem
Citat:

Jag.fattar.inte.

NU tror jag dock att hon kommer ta steget tillbaka efter frågorna idag, hon reflekterade och kommenterade det.
Pajasen Adrian kommer säkert backa 2000 steg för att han tycker det är så obekvämt
2021-04-18, 00:36
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hur vinklades det i kvällens avsnitt?
Vinklas hela tiden, ser man liven och sen avsnitten så märker man det
2021-04-18, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Precis , Hade AD visat så hade Madde kört på ej varit privat , bullshit av henne och säga så,

Håller med, hon har ju t o m förespråkat att ligga därinne, privat my ass. 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in