Citat:
Ursprungligen postat av
Hurtbullen10
Det säger ganska mycket att Adrian inte har snackat med Madde efter det som hände idag. Han vet att hon var ledsen för Nardos sa det till han, men ändå har den fega jäveln knappt kollat på henne.
Jag är HELT oförstående hur Madde kan köpa hans handlingar gång på gång. Han ”dissade” henne efter Victoria kom in. Han ville inte sova i samma säng som henne när det bara rörde sig om två nätter. Han tar aldrig första steget till att de ska vara nära varandra. Han kollar inte läget med henne när något hänt, som idag.
Och PÅ DET har vi hans egotrippade personlighet, det vidriga tävlingsinriktade sättet han har, hans nyfikenhet, hans knäppa frågor, hur han glor sig i spegeln hela tiden, besattheten av mössan, ja ni förstår.
Jag.fattar.inte.
Ingen självrespekt eller självkänsla. Ofta man närmar sig en kille som inte visar annat än ord... agerande avslöjar mer än ord allena. Backa o sluta vänta o ta varenda lilla mikro rörelse eller blick som en kärleksinvit. Det/den finns inte.
Har försökt att analysera och observera dem, slutsatsen blir dock alltid den samma. Finns inget där att bygga en framtid på...varken i huset eller utanför. Killar kan vara "svåra" o är det är en sak min bror lärt mig så är det..."är du för på kommer han att backa"..."ignorerar han kommer han att vilja jaga igen"...dock endast för stunden. För är man inte riktigt intresserad så slingrar en sig men ändå ger tillräckligt för att boosta egot. Vill han ha dig så vill han ha dig o kommer att visa det.
Btw...säger inte att min bror har alla svar på relationer..dock är han väldigt lika Adrian. O i de flesta fall har hans teorier och råd varit klockrena.