2021-04-17, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
i en sån relativt liten bransch känner väl alla varandra madde har varit med i nyhetsmorgon och snurrat runt där i tv 4 korridorerna. så att eh

jaa hon hade ALDRIG kommit med om det inte varit för att hon känner folk i produktionen.
2021-04-17, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Tänkte också på det. Men han gömde sig ju de första två veckorna, pratade ingenting.
Första 24 timmarna i huset rörde han väl hand streckmun inte en millimeter.
2021-04-17, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag såg! Haha, det blev fan den mest brokiga eftermiddag/kväll under säsongen och det utan alkohol. 😂😂😂

Jag var nära på att stänga av pga obehag, men kunde inte låta bli att fortsätta titta 🙈 Undra om lugnet håller sig nu när de kollar avsnittet eller om en tredje fight hinner avverkas innan lampan släcks 😛
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Kan man redan börja rösta nu? Min app verkar ha hängt sig för den jag röstade på förra veckan står fortfarande kvar. Alltså det där meddelandet ”tack för att du röstade på mig”.

Radera appen och hämta den igen.
Medlem
Citat:
Kan man redan börja rösta nu? Min app verkar ha hängt sig för den jag röstade på förra veckan står fortfarande kvar. Alltså det där meddelandet ”tack för att du röstade på mig”.
Stäng ned app och starta om. Alt. Logga in på nytt!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Mergim försöker komma in i gemenskapen: ”Sjukt att man såg detta live”. Lite mer speciellt då för halva gänget som fick se sig själva...i några min.

Det här med halva tiden studiosnack är så jävla skevt.

10 gånger sa han det, det narcissistiska lilla svinet. Hoppas det går upp för deltagarna snart att det är hans medverkan som startat all dålig stämning.

Den som nämner det högt först tar plats 1 på min lista
2021-04-17, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
i en sån relativt liten bransch känner väl alla varandra madde har varit med i nyhetsmorgon och snurrat runt där i tv 4 korridorerna. så att eh

I en sån liten bransch? Förlåt men ta det från någon som jobbat med produktion, den är inte liten och utspelar sig ofta på helt olika platser. Nu vet jag inte exakt var Madde jobbat men hon stylar inte folk som jobbar i produktion. Skulle hon känna någon skulle det i sådana fall vara någon som Nicki Amini i idol.
2021-04-17, 22:24
Medlem
Citat:
Så var det förra veckan med. Då fick man radera appen och ladda ner den igen för att få det att fungera.
2021-04-17, 22:25
Medlem
Citat:
Jag var nära på att stänga av pga obehag, men kunde inte låta bli att fortsätta titta 🙈 Undra om lugnet håller sig nu när de kollar avsnittet eller om en tredje fight hinner avverkas innan lampan släcks 😛
Hoppas på en tredje fight. Funderar dock på att ge upp ikväll.
2021-04-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
10 gånger sa han det, det narcissistiska lilla svinet. Hoppas det går upp för deltagarna snart att det är hans medverkan som startat all dålig stämning.

Den som nämner det högt först tar plats 1 på min lista
Skarp analys, Contris
2021-04-17, 22:26
Medlem
röstade precis på dompa! Tänkte först rösta på tanja men hoppas hon får tillräckligt med röster ändå
2021-04-17, 22:27
Medlem
Tror ni när Mergim kommer vara lika snabb att påpeka att det är något som tittarna uppenbarligen har sett när han får sina frågor imorgon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in