2021-04-17, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet! Känns som att hon blev kär i honom när hon såg honom på tv och sedan tjatade sig till en plats i huset. Kaninkokerskan kommer aldrig lämna Mössan i fred.

Fy fan vad tråkigt, de lär ju ångra sig att de inte valde en medioker fest istället.

Jag litar inte en sekund på att röstningen stämmer. Dom vill behålla sin kompis där inne. Usch...hon är inte ens rolig. Helt menlös med köpta följare på Instagram. Mes Madde
2021-04-17, 22:09
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Aha!

Kan vara hennes faster..?
2021-04-17, 22:11
Medlem
Kul att de fick se 5 minuter av sig själva
2021-04-17, 22:11
Medlem
Citat:
Jag vet! Känns som att hon blev kär i honom när hon såg honom på tv och sedan tjatade sig till en plats i huset. Kaninkokerskan kommer aldrig lämna Mössan i fred.

Fy fan vad tråkigt, de lär ju ångra sig att de inte valde en medioker fest istället.

Hon känner liksom programledaren Aransha... Det är riktigt vidrigt att skicka in en kollega
2021-04-17, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Det är verkligen dåligt av TV4 att skicka en en person som känner produktionen... Vad skulle hon in där att göra?? En tråkig menlös person som inte har någon stil för fem öre...bara för att hon föll för en snubbe som redan var i huset... Helt sjukt... Offentliggör röstningen. Man vill ju se hur ställningen blev.

Men snälla hon känner inte produktionen, är olika bolag som har bb och idol, har inget med TV4 att göra!
2021-04-17, 22:14
Medlem
Paladins avatar
Tillbaks. Lite fullare lite gladare. Med betoning på lite. Behöver jag backa och läsa igen i tråden eller har det varit hyfsat lugnt sedan Sir Vääs och Falskelies utbrott på Adde?
2021-04-17, 22:14
Medlem
Citat:
Det är verkligen dåligt av TV4 att skicka en en person som känner produktionen... Vad skulle hon in där att göra?? En tråkig menlös person som inte har någon stil för fem öre...bara för att hon föll för en snubbe som redan var i huset... Helt sjukt... Offentliggör röstningen. Man vill ju se hur ställningen blev.

Men vad är det för fel på er hjärna? Tror du för att man är stylist på ett/några program på en kanal att man känner en hel produktion på en annan? kan informera dig om att stylisterna och produktionen inte ens jobbar särskilt nära varandra tv4 har mer än 100 produktioner varje år kära nån
2021-04-17, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaremallan
Men snälla hon känner inte produktionen, är olika bolag som har bb och idol, har inget med TV4 att göra!

Skämtar du?? Hon känner Aransha och hon känner flera personer i produktionen. Hon ville in i huset pågrund av Adrian. Det är 100% sker information.
2021-04-17, 22:15
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jag litar inte en sekund på att röstningen stämmer. Dom vill behålla sin kompis där inne. Usch...hon är inte ens rolig. Helt menlös med köpta följare på Instagram. Mes Madde
Adrian och Madde är roligast att titta på i hela huset. Om dom röstas ut finns inget kvar mer än gap och skrik. Jag vill se hur långt Madde kommer gå i sin bisarra kärlek. Om hon kommer koka hans mössa till oigenkännlighet? Två sjuka djävlar som egentligen är skapta för varandra om inte den ena var bög.
2021-04-17, 22:16
Medlem
upptagetvardets avatar
Fick man se pedram ens en sekund?
2021-04-17, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men vad är det för fel på er hjärna? Tror du för att man är stylist på ett/några program på en kanal att man känner en hel produktion på en annan? kan informera dig om att stylisterna och produktionen inte ens jobbar särskilt nära varandra tv4 har mer än 100 produktioner varje år kära nån

+1
Vad är det för skillnad oavsett, Tanja fick ju tom frågan om hon ville vara med, hon har inte ens sökt!
Nu gillar jag Tanja men ingen som nämner något angående det
2021-04-17, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Fick man se pedram ens en sekund?

Tänkte också på det. Men han gömde sig ju de första två veckorna, pratade ingenting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in