2021-04-17, 20:55
Medlem
lillaflippens avatar
Kan man sätta på ljudet på liven nu igen? Fick panik av tävlingen som var dåligt uppstyrd av bb och alla som skrek.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Okej, jag är lite efter vissa andra och det har tagit lite tid för poletten att falla hela vägen ner (gällande vissa) men vad gäller Adrian så tycker jag att han får oförtjänt mycket skit.

Snälla flashbackare, alla där inne är människor och ta mig fan ingen är perfekt. Ingen av oss!
Jag håller med om att Adrian har vissa mindre charmiga sidor, men det har dom ju allihop. (Det har VI allihopa!)
Jag tycker att han är som folk är mest faktiskt. Inte perfekt men att han skulle behöva bo på stödboende osv? Men snälla.
Han är en vidrig person med en riktigt ful insida. Dessutom har han syster sagt att han såg ut som ett mongo så han har säkert något jävla fel.
Medlem
pukkas avatar
kom just in i liven, vad händer?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Inte jag heller. Deras kroppar måste må sketadåligt.. Hade önskat att de fick in starksprit någon gång i alla fall så de kunde få fly sin verklighet på riktigt nån gång emellanåt. Och fler helt nyktra kvällar

Är så otroligt lycklig att slippa vara isolerad med de där männskorna. Tackar min lyckliga, lyckliga stjärna.

Nu stängde jag av allt när Nardos skrikit sönder micken igen, och lugnet lägger sig tillfälligt över staden.

Du... jag också. Hade inte pallat att ens vara kalasfull med de där individiderna i huset. Hade krävts starka droger om jag skulle stått ut med dem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
HALLELUJAH AMEN SISTAH!
Från vilket Jehovas samfund kom du ifrån? Tänker du rekrytera oss alla?
AD är en autist.
Är det fel att vara det? Är det det du antyder? Ledväg oss herre

Närå. Jag bara tycker att ni sätter er på lite väl höga hästar emellanåt.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Snackade de på riktigt analsex igår? Jag gissar på både och i så fall!

Handen på hjärtat: Ja.
Det var över en timmas tid som mmm Madde höll lektion i korrekt analsex. Rimhålet satt helt tyst i bakgrunden med glansiga ögon och stora öron och lyssnade på, medan Juel kom med några inputs kring hans erfarenheter.
Det var nog snäppet sjukare att se, än det här frågesport-bråket vi nu beskådar.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
HALLELUJAH AMEN SISTAH!
Från vilket Jehovas samfund kom du ifrån? Tänker du rekrytera oss alla?
AD är en autist.
Är det fel att vara det? Är det det du antyder? Ledväg oss herre

Adrian är långt ifrån en autist.
Medlem
Fusknardos 🤢🤮🤮🤮🤮
2021-04-17, 20:56
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Kan man sätta på ljudet på liven nu igen? Fick panik av tävlingen som var dåligt uppstyrd av bb och alla som skrek.

Nu viskar mm Madde med härlig ASMR stämma <3 Mmmm
Men närsomhelst kan gapet slå till och slå ut trumhinnorna i varje svenskt hushåll som har DC på
2021-04-17, 20:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Snackade de på riktigt analsex igår? Jag gissar på både och i så fall!

Ja, de gjorde tyvärr det, Emelie var ganska detaljerad 🤮
2021-04-17, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jasså. Då förstår jag varför dom skickade honom till BB. Måste kännas bra både då det gäller matkonto och att slippa se ungjäveln vräka i sig allt som är ätbart. Hur gammal är han om han bor hos mamsen och papsen? Dom såg väl Madde som en räddande ängel i TV, tills dom upptäckte att sonen är bög också.
haha ja matkontot måste ju ha minskat enormt
2021-04-17, 20:57
Medlem
Yes Adrian förlorade!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in