2021-04-17, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHAHA

JAG ÄER ÖDMJUUEEEEK humor på Emelie alltså
Självinsikt: 0
2021-04-17, 20:48
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Surjävla skånska!

Hon är så satans vidrig. Ut med fanskapet fortast möjligt.
Medlem
Contragulationss avatar
Sjukaste jag skådat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tycker Adrian ser ut som han skulle bo på ett stödboende eller liknande. Inte att han skulle bo själv och klara av sina vardagliga behov. Många såna har svårt att sätta gränser då det gäller matintag. Dom äter tills dom blir sängliggande.
ja han bor ju med mama o papa
2021-04-17, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tycker Adrian ser ut som han skulle bo på ett stödboende eller liknande. Inte att han skulle bo själv och klara av sina vardagliga behov. Många såna har svårt att sätta gränser då det gäller matintag. Dom äter tills dom blir sängliggande.
Ja, jag börjar fundera på om han inte är mongoloid ändå. Något galet är det ju med honom, mer än att han helt saknar empatisk förmåga.
Medlem
Mergim är helt röd?
Medlem
Rudiebois avatar
Nu kommer vi få höra Nardolog resten av kvällen, speciellt om alkoholen kommer in (hoppas)
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Fattar inte ens att de orkar dricka varje kväll..Kroppen måste ju få återhämta sig någongång. Tur att de inte får in lika mycket sprit som förr om åren när de skickade in helrör och grejer. Eller.. Isåfall obegränsat med sprit max en kväll i veckan istället för 5-6 dagar med halvmycket alkohol.
Tur för den där gamla fyllkajan Katti att hon åkte ut. Skulle kunnat bli hennes död om hon hinkade sprit i samma takt som dessa ungdomar.
Medlem
MuppSmurfs avatar
Jävla barnungar

Hoppas Adrian vinner för dramats skull
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, jag börjar fundera på om han inte är mongoloid ändå. Något galet är det ju med honom, mer än att han helt saknar empatisk förmåga.

Haha vi alla här inne är på rätt spår. Härligt att se
Medlem
Citat:
Fattar inte ens att de orkar dricka varje kväll..Kroppen måste ju få återhämta sig någongång. Tur att de inte får in lika mycket sprit som förr om åren när de skickade in helrör och grejer. Eller.. Isåfall obegränsat med sprit max en kväll i veckan istället för 5-6 dagar med halvmycket alkohol.

Inte jag heller. Deras kroppar måste må sketadåligt.. Hade önskat att de fick in starksprit någon gång i alla fall så de kunde få fly sin verklighet på riktigt nån gång emellanåt. Och fler helt nyktra kvällar

Är så otroligt lycklig att slippa vara isolerad med de där männskorna. Tackar min lyckliga, lyckliga stjärna.

Nu stängde jag av allt när Nardos skrikit sönder micken igen, och lugnet lägger sig tillfälligt över staden.
2021-04-17, 20:50
Medlem
Okej, jag är lite efter vissa andra och det har tagit lite tid för poletten att falla hela vägen ner (gällande vissa) men vad gäller Adrian så tycker jag att han får oförtjänt mycket skit.

Snälla flashbackare, alla där inne är människor och ta mig fan ingen är perfekt. Ingen av oss!
Jag håller med om att Adrian har vissa mindre charmiga sidor, men det har dom ju allihop.
Jag tycker att han är som folk är mest faktiskt. Inte perfekt men att han skulle behöva bo på stödboende osv? Men snälla.
Senast redigerad av trazdockans 2021-04-17 kl. 21:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in