2021-04-17, 20:53
Medlem
Blaisens avatar
Det är sjuuukt hur dåliga förlorare de är! Hoppas team Emelie förlorar!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Okej, jag är lite efter vissa andra och det har tagit lite tid för poletten att falla hela vägen ner (gällande vissa) men vad gäller Adrian så tycker jag att han får oförtjänt mycket skit.

Snälla flashbackare, alla där inne är människor och ta mig fan ingen är perfekt. Ingen av oss!
Jag håller med om att Adrian har vissa mindre charmiga sidor, men det har dom ju allihop. (Det har VI allihopa!)
Jag tycker att han är som folk är mest faktiskt. Inte perfekt men att han skulle behöva bo på stödboende osv? Men snälla.

Beror väl på vilka man umgås med? Jag umgås inte med folk som AD, därav kan jag inte säga att han är som folk är mest. Men någon annan som umgås med folk som AD tycker nog att han är normal.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Haha vi alla här inne är på rätt spår. Härligt att se
Har ju sagt från dag ett att han är en falsk fitta med mobbartendenser. Men nu blir det mer och mer uppenbart att något är helt galet med hans hjärna. Ja, han är helt enkelt retard!
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Okej, jag är lite efter vissa andra och det har tagit lite tid för poletten att falla hela vägen ner (gällande vissa) men vad gäller Adrian så tycker jag att han får oförtjänt mycket skit.

Snälla flashbackare, alla där inne är människor och ta mig fan ingen är perfekt. Ingen av oss!
Jag håller med om att Adrian har vissa mindre charmiga sidor, men det har dom ju allihop. (Det har VI allihopa!)
Jag tycker att han är som folk är mest faktiskt. Inte perfekt men att han skulle behöva bo på stödboende osv? Men snälla.

HALLELUJAH AMEN SISTAH!
Från vilket Jehovas samfund kom du ifrån? Tänker du rekrytera oss alla?
AD är en autist.
Är det fel att vara det? Är det det du antyder? Ledväg oss herre
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja han bor ju med mama o papa
Jasså. Då förstår jag varför dom skickade honom till BB. Måste kännas bra både då det gäller matkonto och att slippa se ungjäveln vräka i sig allt som är ätbart. Hur gammal är han om han bor hos mamsen och papsen? Dom såg väl Madde som en räddande ängel i TV, tills dom upptäckte att sonen är bög också.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
schysst simon är som ligger ner i soffan och inte hjälper sitt lag..

hade gjort samma med tanke på lekstugan därinne just nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
schysst simon är som ligger ner i soffan och inte hjälper sitt lag..

No alcohol no party
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Är Marek kär i AD? Han kokar ju över mus-madde och AD's kyss i bikten och tar ut det på AD

Eller hur!! Helt out of proportion!

Min teori dock är att Mergim inte har några mänskliga känslor ö h t och därför imiterar/låtsas mest hela tiden. Och här blev det inte så bra.. helt enkelt....
2021-04-17, 20:54
Medlem
basiss avatar
F.d generalerna har ingen aning.... 🥸
Medlem
Julia sitter på discord och skriver håll käften soc kärring om dom som inte håller med henne på på facebook I bigbrother supporter grupp. Hon har blivit jätte morsk svär och allmänt otrevlig.Tror att hon är älskad av alla. Killen har säkert gjort slut när hon var otrogen i huset och blev pullad av Judith.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tur för den där gamla fyllkajan Katti att hon åkte ut. Skulle kunnat bli hennes död om hon hinkade sprit i samma takt som dessa ungdomar.

Haha ja men hon halsade på rätt bra tanten
2021-04-17, 20:55
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Är Marek kär i AD? Han kokar ju över mus-madde och AD's kyss i bikten och tar ut det på AD

Klart han är! Har ju varit uppenbart sen dag 1 men nu krånglar ju AD och då blir Mergim sur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in