Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Vi ska komma ihåg att AD vid det här laget vet exakt vad som triggar Mergim! Jag vet att Mergim är ett riktigt rötägg som har ett humör som är under all kritik men AD vill ju såklart att Mergim ska göra bort sig och då säger han precis det som Mergim lackar ur på. Te.x "Du har inte med detta att göra" och där är konflikten ett faktum. Huvudsaken är att AD framstår som den goda personen i rummet. Jag hoppas Mergim åker ut så fort som möjligt men jag vill också att AD ska sluta framhålla sig själv genom att skapa draman som gör att han själv framstår som oskyldig. Han skapade liknande drama mellan Simon och Nardos när det var AD:s diskussion med henne. När han tog flykten in i logementet exploderade Simon och trots att han visste att han lackade på Nardos i köket innan så springer han in i just det rummet där Simon är vilket sen gjorde att alla la sig i och Simon blev den som fick gå med hundhuvudet för att han tappade humöret. Sen timmar senare sitter AD och skrattar åt Simon och påpekar hans häftiga humör vilket resulterar i att Simon i ord erkänner det han sagt o.sv inför kamerorna. Det stör mig så jävla mycket med AD! Därmed sagt försvarar jag inte Mergim för han är jag så trött på men AD:s präktiga stil gör mig galen och skapar han drama så får han också tåla det.
Just liknande situationer är AD expert på! Han lägger sig i allt själv nyfiken som han är och håller sig i närheten för att lyssna av allt.
Glöm inte att Adrian är en psykopat och såna hjärnor går inte av för hackor. Han vet vilka knappar han ska trycka på och är helt känslokall. Adrian är egentligen folkskygg men behöver miljonen. Därför är han på plats. Det värsta som kunde hända Adrian var att någon skulle bli kär i honom då han behöver koncentrera sig på att höja sig själv till skyarna. Goa Madde blev verkligen en käpp i hjulet.
Sen ett tips till dig. Korta av och dela upp texten i stycken. Olidligt att läsa allt i en stor klump.