2021-04-17, 19:13
Medlem
Mouchinos avatar
Vi ska komma ihåg att AD vid det här laget vet exakt vad som triggar Mergim! Jag vet att Mergim är ett riktigt rötägg som har ett humör som är under all kritik men AD vill ju såklart att Mergim ska göra bort sig och då säger han precis det som Mergim lackar ur på. Te.x "Du har inte med detta att göra" och där är konflikten ett faktum. Huvudsaken är att AD framstår som den goda personen i rummet. Jag hoppas Mergim åker ut så fort som möjligt men jag vill också att AD ska sluta framhålla sig själv genom att skapa draman som gör att han själv framstår som oskyldig. Han skapade liknande drama mellan Simon och Nardos när det var AD:s diskussion med henne. När han tog flykten in i logementet exploderade Simon och trots att han visste att han lackade på Nardos i köket innan så springer han in i just det rummet där Simon är vilket sen gjorde att alla la sig i och Simon blev den som fick gå med hundhuvudet för att han tappade humöret. Sen timmar senare sitter AD och skrattar åt Simon och påpekar hans häftiga humör vilket resulterar i att Simon i ord erkänner det han sagt o.sv inför kamerorna. Det stör mig så jävla mycket med AD! Därmed sagt försvarar jag inte Mergim för han är jag så trött på men AD:s präktiga stil gör mig galen och skapar han drama så får han också tåla det.

Just liknande situationer är AD expert på! Han lägger sig i allt själv nyfiken som han är och håller sig i närheten för att lyssna av allt.
2021-04-17, 19:14
Medlem
Ridnes avatar
Pedram försöker alltid leecha och vara med i Adrians lag.. Tur att det är frågesport för det kommer nog inte Adrian vinna.
Medlem
Contragulationss avatar
FOOOORZA AD's LAG!

Hoppas han skrattar Marek i nyllet efter segern. *tvi*
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Mergim är en stor fjant som inte vågar komma ut gay för hans familj skulle döda han. Killen har fejk tänder och en kindbrygga efter att han blev sönder slagen. Madde gör inget fel och Adrian har ju sagt att han vill med hon men inte i huset fattar ni inte det sök då för fan hjälp.
Nardos är gravt efterblivande

Det är väl iofs ett av de bättre skälen att inte komma ut. Även om det givetvis är helt fucked up att hans familj känner så.
2021-04-17, 19:16
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram försöker alltid leecha och vara med i Adrians lag.. Tur att det är frågesport för det kommer nog inte Adrian vinna.

Nej detta är inte deras starka grej. Frågesporten skulle jag tro Simon är bra på.
2021-04-17, 19:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej detta är inte deras starka grej. Frågesporten skulle jag tro Simon är bra på.

Han och Emelie..och de är i samma lag
2021-04-17, 19:21
Medlem
Adrian Breaking NEWS han är inte hungrig
2021-04-17, 19:21
Medlem
Adrian tränar för att bli hungrig, hoppas han tar maten före alla andra och att Mergim ser han ta megaportioner
2021-04-17, 19:22
Medlem
Ridnes avatar
Good news för resten av huset; Det vankas tacos och Adrian är inte hungrig!!!!
Kanske finns chans att de andra får äta sig mätta idag då
2021-04-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Good news för resten av huset; Det vankas tacos och Adrian är inte hungrig!!!!
Kanske finns chans att de andra får äta sig mätta idag då
Haha tvek han maxar gymmet för att bli vrålhungrig. Vidrigt att äta för att äta om andra är hungriga. Konstig retorik, underlig individ.
2021-04-17, 19:24
Medlem
Mouchinos avatar
Håller på Simons lag nu!
2021-04-17, 19:25
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Nu är inte jag med i nån mammagrupp på facebook men du verkar ha den som en stor del av ditt liv eftersom du spyr ur saker om den här hela tiden.

Alla har vi väl olika uppfattning om vad ett psykfall är, för mig så känns du lite som att du skulle kunna platsa i den kategorin eftersom du gång på gång använder dig av otroligt nedsättande ord om svarta människor och homosexuella..
Jag är inte PK på något sätt men ditt sätt att uttrycka dig är så jävla vidrigt, har valt att ignorera att du skriver som du gör men nu räcker det för det är det 99 % av dina inlägg består av nuförtiden: n-ordet och b*g, lägg av och lägg ner NU.
N-ordet? 🤔

Aha, NARDOS!

Nä, fyfan för det ordet! 🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in