2021-04-17, 18:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Enda smarta som någonsin kommit ur Nardos mun kom för en stund sedan, "KAN JAG HÅLLA KÄFTEN"!! 😂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-17 kl. 18:18.
2021-04-17, 18:12
Medlem
Mouchinos avatar
Varför måste det vara hemligt och det är det jag inte fattar? Inte konstigt att det blir en stor grej av att dölja en sån liten grej. Vad är AD:s problem egentligen? Han har varit så himla strikt hela tiden och sen helt plötsligt när ingen ser (tror han) så blir det hångel i bikten? Säkert har AD också instruerat Madde nu också hur hon ska bete sig för att det inte ska bli missförstånd och det är deras lilla secret. Hon kanske känner mer och vill inte behöva smyga in i bikten med honom på fyllan när hon känner att hon vill vara nära på ett annat sätt. Skäms han eller vad är det ?
2021-04-17, 18:13
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Helt sjukt, ändå sa Dennis samma sak till honom för några dagar sedan i rökrutan, att Madde är skitkär i honom.

Jo precis. Jag hörde Dennis säga det.

Nu klippte dom in Madde i bild lite snabbt. Gråter hon? Jag missade tjafset innan. Vad hände egentligen?
2021-04-17, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag gillar Tanja skarpt men kommer inte rösta på henne pga att sända signaler till Tv4 om att jag inte vill ha med deltagare från andra dokusåpor. Om hon vinner är det ett kvitto för de att det är något vi tittare vill ha och ev nästa säsong är det fritt fram med fler kända deltagare. Hade hellre sett ett rent kändis-BB isåfall. Jag kan inte klaga på att de sabbar formatet och sedan rösta på en person som enligt mig inte borde vara med pga känd redan innan.

Se personen i stället för å räkna följare! På med skygglapparna och se vem som genererar glädje i huset!😎
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Det är ju detta Nardos menar men förmedlar på alldeles fel sätt, att de vet inte alls vart de har varandra. Madde är kär, Adrian har bara intresse. De är inte på samma nivå och hon går med på vad som pga hon är kär, men kommer bli sårad.

Mys för honom betyder inget, mys för henne spär på hennes känslor ännu mer. Det är inte samma sak som med alla andra vilket AD tror.

Men det är ju risken Madde får ta, eller ta avstånd från mys och annat, precis som alla andra vuxna.
Medlem
Mouchinos avatar
Men det är ju det som är grejen!!!!
2021-04-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Nardos har helt rätt, tyvärr kan hon inte uttrycka sig bra och förmedla vad hon egentligen vill säga.

Adrian: "Jag och Madde har ju pratat om det här".
Nardos: "Madde är kär i dig"
Adrian: "VA? Är hon kär i mig?
Nardos: "Du säger att du och Madde har pratat om det här och ändå så vet du inte det?!"

Nardos har helt rätt. Adrian är en stor autist.

Helt rätt. Med tanke på vilken egoist Adrian är så är jag dock inte förvånad att han inte bryr sig om Madde är kär i honom eller inte.

Nu skulle han gå och prata med Madde för han fick höra att hon var ledsen, vad fint att han gick raka vägen till turkosa sovrummet och stannade där. Fast Madde inte är där.
Medlem
Rudiebois avatar
Jag har nu fått det bekräftat att AD lider av autism, efter denna hjärndöda diskussion.
Medlem
Varför Byter D.c Till Nardos Hela Tiden?! Ut Med Fåret
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men det är ju risken Madde får ta, eller ta avstånd från mys och annat, precis som alla andra vuxna.

Men är man kär inser man inte detta..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Mergim är svensk, med jugoslaviska rötter, eller varför inte ottomanska rötter.
Mergim är alban och säger att han är alban. Men du kanske vill ta dig friheten att bestämma åt honom vad han är.
Medlem
Alltså Nardos är så jäävla jobbig😫😫

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in