2021-04-17, 14:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Jämför aldrig fina Madde med pesten Amilia igen

Den mollusken kräks bara ut en massa skit! Mata inte trollet! Enda som går att jämföra med den vidriga människan är Emelie, t.o.m. stavningen inikerar likhet.

Kan de bara fortsätta nu!

Nej, Nardos, vi vill inte se dig någonstans!
2021-04-17, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Största förloraren är ju Madde som framstår helt galen och sen inte kommer få sin drömprins som hon målat upp som så sexig och snygg och hon inte känt såhär på fyra år. Sorgligt

Nej, jag läser både på Facebook och insta och efter denna utfrågning växte stödet för Madde och minskade för nardos.
2021-04-17, 14:57
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Jag måste erkänna något höhöh jag har snackat skit om er alla HAHAHAH"

snälla Nardos d e ju EXAKT det du gjort din fucking snake
Ja. Visst var det ironiskt. Jäkla 🐍.
Medlem
Sant Nardos det är fan synd att alla pratar och löser ut på fyllan och kramas.

Bra koncept idag men tyvärr tråkiga som hänger löst. Emelie hade jag velat se brännas i stolen, Judith också. Therese hade varit gudalikt att de roastas med frågorna om hon var kvar.

Dompa finns inget ont att säga till, han kommer att skratta igenom allt.
Jacqueline kommer inte att få tuffa frågor med hänsyn till hennes utfrysning.
Tanja är skit tråkig oavsett vilka frågor hon får, det kommer att handla om hennes positivitet och vad hon tycker om olika personer.

Snark snark snark, men det är bra koncept, Mergim och Joel gör det bra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tvungen att öppna en öl här nu i ren frustration.
ja man skulle ha behövt nåt stärkande inför den här showen
2021-04-17, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Adrian sätter sig 1.5 meter från Madde i soffan.

Exakt...men jag tror inte hon fattar ändå... Honr bortom all räddning. Hon är mitt i en ensidig kärlekspsykos...
2021-04-17, 14:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Något jag aldrig förstår är hur folk tror sig ha befogenhet att lägga sig i andras relationer. Åsikter är en sak men exempelvis Nardos tycker att deras relation blir obekväm för henne och därför har hon rätt att lägga sig i. Det är en grupp människor under ett och samma tak. ALLA måste anpassa sig något men Nardos kommer nog undan med att hon blir så jobbig om hon inte får sin vilja igenom och folk låter henne vara son hon är. Visst även hon har anpassat sig om man jämför med starten i huset men hon är så egocentrisk och allt ska godkännas av henne för att få vara. Ugh

Problemet är ju att de alla är en grupp instängda indvider tillsammans 24/7 och Madde har själv setat och gråtit över hennes osäkerhet kring AD. "-Vad vill han"? Hur ska han ha det? Arrrww blir galen på honom!!! Så har det låtit i hennes samtal med de andra och då är det inte heller konstigt att de engagerar sig. Hon har själv bjudit in andra genom att älta detta dag som natt och det var många gånger jag bytte kamera för jag orkade inte lyssna på tjatet!

Kan hålla med om att Nardos är tjatig då hon tar det ett steg längre men det får stå för henne och både Madde och AD kan säga stopp till henne. Men gällande Madde så har hon bäddat helt själv för detta ståhej bland de andra,
2021-04-17, 14:59
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nej, jag läser både på Facebook och insta och efter denna utfrågning växte stödet för Madde och minskade för nardos.
Ser det också. Niggern får lida nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Här är mim AD - Madde analys.

Hon har sett honom i programmet, fattat tycke och målat upp en bild av hur han är och kärat ner sig i den bilden hon har av honon. De känner inte varandra egentligen, knappt några samtal eller egentid.
Adrian, är inte där för kärlek. Har en del i bagaget med exet och känner sig inte redo för att träffa någon eller vill ha något i tv då han 1. Respekterar sin familj och 2. Vill vinna miljonen.
Som vi alla kan se är Madde en vacker tjej, även väldigt snäll och besitter egenskaper AD gillar, men gnistan finns inte där från hans håll på den nivån det ska vara för att satsa eller lova något utanför huset.
Adrian är konflikträdd och FÖR snäll, han vill inte vara taskig och rådissa henne och hennes initiativ samtidigt som han säkerligen njuter av uppmärksamheten, lite mys och närhet samt kanske hade velat ha känslor som inte finns då han tycker hon verkar fin som människa, men vill inte stänga dörrar och därför säger att de eventuellt kanske kan dejta utanför, då han inte ens är mottaglig för något just nu med sitt mindset och mål. Självklart är det inte snällt att "lead someone on", men detta är min analys.

Håller med på vissa saker men inte att han är konflikträdd och för snäll för han är inte för snäll. Det ser man väldigt tydligt på andra egenskaper han har men jag tror mer att han vill framstå så för tittarna och då inte säger ifrån till Madde. För att han är rädd för att se dålig ut inför tittarna! Och mys tror jag inte han behöver från Madde då han får ju ändå lite närhet av nardos men inte på ett sexuellt sätt utan kliande i håret osv.
Medlem
Blaisens avatar
Jackie kommer få det tufft..
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Håller med dig och jag antar att de flesta här är vuxna människor men kan inte argumentera och då måste de gå till personangrepp och kränkningar. Det du ska göra är att rapportera det du anser stötande. Under inlägget. Man kan hålla sig till objektiv kritik och tycka, tänka vad man vill om en persons beteende men man får inte utrycka sig som vissa gör och använda sig av diskriminering. Vissa grejer här är så grova så man fattar inte vad det är för individer som sitter och klankar på tangentbordet? Den som sköter denna tråd måste rensa bort en del av dessa indvider som gång på gång sänker moralen här.

Det är just därför jag tycker du verkar vettig! Du utrycker dig inte kränkande men har valid points i dina argument
2021-04-17, 15:00
Medlem
Vad händer? Kan någon sammanfatta vad Som hände under Maddes frågestund?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in