2021-04-17, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu sa Nardos till Adrian: du har sagt åt mig att du inte vill ha något med Madde i huset

Adrian svarade: det vet hon också

Det vet hon ju tydligen inte? Nyss sa hon att hon trodde det kunde bli något i huset?
Precis!! Och då borde ju Madde få veta det om hon ens kan ta in det... men iaf få höra det från honom direkt i ansiktet!! Så Adrian inte kommer undan heller. Jag tycker nardos är bra nu
2021-04-17, 14:51
Medlem
Paladins avatar
Tvungen att öppna en öl här nu i ren frustration.
2021-04-17, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tvungen att öppna en öl här nu i ren frustration.

Hade jag inte varit på jobbet så hade något starkare kommit fram.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
Hur fan utrycker sig folk om Nardos här inne! Att ni kallar henne dem orden fyfan

Jag stör mig hur mycket handlar alltid om henne dock men inte för det skriver man n**** osv 😭😭😭😭

Håller med dig och jag antar att de flesta här är vuxna människor men kan inte argumentera och då måste de gå till personangrepp och kränkningar. Det du ska göra är att rapportera det du anser stötande. Under inlägget. Man kan hålla sig till objektiv kritik och tycka, tänka vad man vill om en persons beteende men man får inte utrycka sig som vissa gör och använda sig av diskriminering. Vissa grejer här är så grova så man fattar inte vad det är för individer som sitter och klankar på tangentbordet? Den som sköter denna tråd måste rensa bort en del av dessa indvider som gång på gång sänker moralen här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Det kan inte vara ok av TV4 att ta med Nardos som har ett intellekt som ett barn.

Plot twist: Ingen i huset är speciellt välutvecklade mentalt.
2021-04-17, 14:53
Medlem
Emmvalentines avatar
Antingen måste det ju vara pga enorm omognad att folk inte fattar vad Madde och Adrian försöker säga alla. Madde respekterar att han inte vill ha ett förhållande där inne då han nyligen blivit singel. Hon säger inte ens att det kommer bli nått efter, utan förklarar att de kommer fortsätta lära känna varandra och se hur det är även ute. Adrian känner väl samma. Säger Adrian att han är mycket intresserad så skulle ju alla pusha dom ÄNNU mer.
Tur Madde är så mogen som hon faktiskt är så hon fixar detta på ett bra sätt, trots att vissa försöker vrida om
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Nej det sa hon inte.. Frågan var om dem skulle utveckla relationen inne i huset, då sa hon ja men det gör man ju man blir vänner man lär känna honom.. Vad har du tagit för något?
Fast hon vill ju ngt mer, hon tkr ju han är sååå sexig och säger att dom har en attraktion till varandra, och då fattas ju bara vänskap så blir dom ett par sen tror jag hon tänker. Aldrig märkt från hans sida att han har en attraktion till henne mer till Emelie isf, hur han tittar på Emelie osv
Medlem
Här är mim AD - Madde analys.

Hon har sett honom i programmet, fattat tycke och målat upp en bild av hur han är och kärat ner sig i den bilden hon har av honon. De känner inte varandra egentligen, knappt några samtal eller egentid.
Adrian, är inte där för kärlek. Har en del i bagaget med exet och känner sig inte redo för att träffa någon eller vill ha något i tv då han 1. Respekterar sin familj och 2. Vill vinna miljonen.
Som vi alla kan se är Madde en vacker tjej, även väldigt snäll och besitter egenskaper AD gillar, men gnistan finns inte där från hans håll på den nivån det ska vara för att satsa eller lova något utanför huset.
Adrian är konflikträdd och FÖR snäll, han vill inte vara taskig och rådissa henne och hennes initiativ samtidigt som han säkerligen njuter av uppmärksamheten, lite mys och närhet samt kanske hade velat ha känslor som inte finns då han tycker hon verkar fin som människa, men vill inte stänga dörrar och därför säger att de eventuellt kanske kan dejta utanför, då han inte ens är mottaglig för något just nu med sitt mindset och mål. Självklart är det inte snällt att "lead someone on", men detta är min analys.
Medlem
xrlpyts avatar
Adrian sätter sig 1.5 meter från Madde i soffan.
2021-04-17, 14:54
Medlem
ovaxadbanans avatar
Jag stör mig så mycket på Mössans ”pusitivitet” det känns som något han bara säger för att uppfattas snällare än vad han är. Ibland lyser hans riktiga humör igenom. Jag hade respekterat honom mer om han vågade vara ärlig med saker han inte tycker om. Han störde sig på Nardos frågor och kunde ändå inte säga åt henne att backa när de hade ett privat samtal, han lägger sig direkt.
2021-04-17, 14:55
Medlem
"Jag måste erkänna något höhöh jag har snackat skit om er alla HAHAHAH"

snälla Nardos d e ju EXAKT det du gjort din fucking snake
2021-04-17, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Precis!! Och då borde ju Madde få veta det om hon ens kan ta in det... men iaf få höra det från honom direkt i ansiktet!! Så Adrian inte kommer undan heller. Jag tycker nardos är bra nu

Ja men Madde har ju vägrat inse ALLA signaler som skickats ut av Adrian att han inte vill. Hon ser dum ut och fattar inte det.

Hon är säkert en jättefin tjej och hon hade vunnit SÅ mycket på att backa och låta Adrian komma till henne om han hade velat. Då hade hon fått svart på vitt om han alls vill eller inte. Låt för fan han få jobba för henne! Men istället springer hon efter han som en liten hund. Ser helt sjukt ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in