2021-04-17, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Nardos vill inte att Madde ska se dum ut. Så hon säger till henne vad Adrian sagt

Dom enda som förlorar är nardos , Mergim och jag ✌️
2021-04-17, 14:46
Medlem
Shtre1s avatar
Något jag aldrig förstår är hur folk tror sig ha befogenhet att lägga sig i andras relationer. Åsikter är en sak men exempelvis Nardos tycker att deras relation blir obekväm för henne och därför har hon rätt att lägga sig i. Det är en grupp människor under ett och samma tak. ALLA måste anpassa sig något men Nardos kommer nog undan med att hon blir så jobbig om hon inte får sin vilja igenom och folk låter henne vara son hon är. Visst även hon har anpassat sig om man jämför med starten i huset men hon är så egocentrisk och allt ska godkännas av henne för att få vara. Ugh
2021-04-17, 14:47
Medlem
Nu sa Nardos till Adrian: du har sagt åt mig att du inte vill ha något med Madde i huset

Adrian svarade: det vet hon också

Det vet hon ju tydligen inte? Nyss sa hon att hon trodde det kunde bli något i huset?
2021-04-17, 14:47
Medlem
Finns det någon som är trögare än Nardos?
2021-04-17, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Exakt! Adrian ljuger ju, antingen för Madde eller för alla andra. Madde försöker att inte se det
Ja men inte ens när Adrian vad mergim att sova med Madde för han ville sova själv så fattar hon inte??! Helt sjukt faktiskt att hon blivit så besatt av honom och tolkar allt till det hon vill höra
2021-04-17, 14:48
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Finns det någon som är trögare än Nardos?
Nej. Rent objektivt finns det inte det. Hon är det trögaste som vandrat i ett par skor.
2021-04-17, 14:49
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Nu sa Nardos till Adrian: du har sagt åt mig att du inte vill ha något med Madde i huset

Det vet hon ju tydligen inte? Nyss sa hon att hon trodde det kunde bli något i huset?
Det enda Madde sa var att hon trodde att deras relation (dvs lära känna varandra) skulle växa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Dom enda som förlorar är nardos , Mergim och jag ✌️
Största förloraren är ju Madde som framstår helt galen och sen inte kommer få sin drömprins som hon målat upp som så sexig och snygg och hon inte känt såhär på fyra år. Sorgligt
Medlem
Det kan inte vara ok av TV4 att ta med Nardos som har ett intellekt som ett barn.
2021-04-17, 14:50
Medlem
Citat:

Nej det sa hon inte.. Frågan var om dem skulle utveckla relationen inne i huset, då sa hon ja men det gör man ju man blir vänner man lär känna honom.. Vad har du tagit för något?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Det kan inte vara ok av TV4 att ta med Nardos som har ett intellekt som ett barn.
Håller med. Bäst vi röstar ut henne. Fort.
Medlem
amiliasharborstes avatar
Citat:

Nä, hon sa att hon tror att deras relation kommer utvecklas i huset. Alla relationer kommer utvecklas, behöver inte vara en förhållanderelation som utvecklas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in