2021-04-17, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treekru
Jag vet inte varför jag inte kan släppa detta. Men jag tänker fan rätt ofta på när Madde var väldigt ny och la sig bakom Adrian i sängen, när även Emelie låg där. Att hon aktivt gick från en säng till en annan när Adrian typ halvsov och la sig bakom, och Emelie kort därefter drabbades av "svår hemlängtan". Det kanske bara är jag som tycker det är så jävla skumt, lite smått creepy.

+1

Det är den känslan jag haft av Madde hela vägen. Tycker det var riktigt fult och obehagligt gjort
2021-04-17, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Han skapar drama. Nu kommer de prata om det här hela dan

Ja kanske, han kan ju rädda sig själv med att det är tittarfrågor osv. Men får se, han kan ju spinna vidare på dessa frågor efteråt om jag känner honom rätt. Och sitta och snacka om att dom svarade fegt på vissa frågor och så. Och så bubblar det upp och så kommer någon fråga honom vad han menar så eskalerar de. Hoppas på det iaf. Hoppas Adrian fick något att tänka på iaf
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Ni får inte glömma att Adrian sagt till Nardos att han och Madde inte kommer bli nåt i huset, och han kommer inte försöka nåt utan han ska lära känna henne lika mycket som dem andra.
Precis!!! Det är ju därför Nardos försöker få henne att förstå vad Adrian säger och känner!!
Medlem
Mouchinos avatar
Hade Madde kört sitt eget race så hade hon kunnat kommit längre men hon diggade ju honom redan innan så! Vad gör hon där egentligen och sökte hon till BB för hon ville lägga in en stöt på AD , då ska hon ut?
2021-04-17, 14:40
Medlem
Blaisens avatar
Emelie din falska jävla fitta! STÄLL FRÅGORNA DÅ! Hon var den som senast hetsade Judith att fösa ihop dem.

Nu visar Madde tydligt att hon inte vill prata mer. SLUTA BARA NU!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Madde. Sluta försvara dig och dina känslor för idioter. Säg bara att det är mellan er två. Tysta axelmakterna!
Nardos vill bara fiska information som hon kan förvränga och sprida vidare till andra
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
+1

Det är den känslan jag haft av Madde hela vägen. Tycker det var riktigt fult och obehagligt gjort
Det var så jävla stelt när hon la sig där!! Han reagerade inte ens och rörde inte henne så hon gick ju för han låg med ryggen till henne och pratade med Emelie
2021-04-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har för mig Mergim höll på såhär förra året också att han tyckte Amilia hängde för mycket på Lennie men egentligen var det ju han själv som hängde på Lennie överallt. Svartsjuka rakt av och det upprepar sig igen!
Fast många av tittarna tyckte också att Amilia hängde mycket på Lennie och många tycker att Madde hänger efter Adrian. Det var inte taget ur luften.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Nardos vill bara fiska information som hon kan förvränga och sprida vidare till andra

Det är en nigger som inte vet ens var Danmark ligger, tänk på det
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
100 procent. Mergim, Nardos och Falskelie lever och andas drama och skitsnack.
Bannlyst
Nardos och Mergim är så äckliga 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Är verkligen en ormgrop där inne nu. Med Sir Vääs i täten.

Redan förbannad över att Tanja ska tvingas sitta där och försvara sig. Hon lär hantera det bra och klara det fint men fa-an, Nardos lär ju dra igång rejält igen och JAG KAN INTE HANTERA DET.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in