2021-04-17, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian och Madde myste i sängen. Och Ad blev glad av att höra Madde säga att hon inte tyckte han snarkade, och återberättade det stolt för mergim
Thats whats gay are for 😂
2021-04-17, 12:00
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Ensam är hon isåfall dunder, I grupp så blir jag blind samt döv utav allt hon gör, Men det ä bara jag
Tänk så här, alla där inne är tragiska individer. Man kan roasta och skriva skit om vem som helst utan pardon. Men vem ogillar du minst och framförallt skaffa dig ingen favorit för ingen förtjänar det.
2021-04-17, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Trevlig AD är som sitter och klipper sina äckliiga tånaglar i sovrummet och pillar bort resterna i Joels säng- Han är ju snuskig alltså!
Psykopat det är för att Joel sa till Emelie innan att det var ett äckligt beteende, har Joel dissat Adrian tro?
2021-04-17, 12:03
Medlem
Funderar starkt på att stänga av skiten tills Mergim åker ut, återigen ska det daltas med honom i huset. Hur många gånger har han inte pratat om utsidan nu, dom bryr sig verkligen inte? Och hans manipulationer och äckliga beteende på det. Min största önskan just nu är att han lämnar huset, klarar inte av mer än en vecka med honom och det är knappt så man klarar det. Vilka tror ni kan nominera Mergim nästa vecka? Känns som Jackie är den som mest slickar hans röv efter alla turer i rökrutan av dom som hänger löst så hoppas verkligen hon åker nu
2021-04-17, 12:05
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Psykopat det är för att Joel sa till Emelie innan att det var ett äckligt beteende, har Joel dissat Adrian tro?

Men AD beter sig ju som ett nyfött barn som inte verkar fått lära sig hur man beter sig bland människor? Okej så detta är payback från AD som nu snuskar ner Joels säng med äckel? Skabbigt beteende!
2021-04-17, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Funderar starkt på att stänga av skiten tills Mergim åker ut, återigen ska det daltas med honom i huset. Hur många gånger har han inte pratat om utsidan nu, dom bryr sig verkligen inte? Och hans manipulationer och äckliga beteende på det. Min största önskan just nu är att han lämnar huset, klarar inte av mer än en vecka med honom och det är knappt så man klarar det. Vilka tror ni kan nominera Mergim nästa vecka? Känns som Jackie är den som mest slickar hans röv efter alla turer i rökrutan av dom som hänger löst så hoppas verkligen hon åker nu

+1

Jag tror att Judith och Pedram kan ha störst chans att se igenom Mergim. Även Adrian tror jag. Och Simon kanske.

Edit: jag tror inte att Simon kommer att se igenom Mergims beteenden men jag tror att Simon kan vara benägen att lägga sina poäng på Mergim.
2021-04-17, 12:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088

Vad syftade Joel på exakt? Var det AD:s allmänna snuskfasoner eller?
2021-04-17, 12:07
Medlem
Ogillar att Mergim hela tiden berättar om förra året, att han vet då dom ljugit, hur dom ska göra, hur dom ska rösta, vad dom ska tänka på, hur tittarna uppfattar dom.

Vill att han lämnar huset omgående!
2021-04-17, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tänk så här, alla där inne är tragiska individer. Man kan roasta och skriva skit om vem som helst utan pardon. Men vem ogillar du minst och framförallt skaffa dig ingen favorit för ingen förtjänar det.

Det har du absolut rätt i håller med varje ord. Dock så har man ju ett hatobjekt samt det motsatta.

Hatobjekt för mig : Nardos, Tjacken och Fetjudit, Bögrim
Dessa 4 gå vilse i helvetet för dessa 4 förtjänar fan inte ens att sätta sin fot på jorden.

Gilla : Tanja samt Simon!!
2021-04-17, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad syftade Joel på exakt? Var det AD:s allmänna snuskfasoner eller?
Emelie klippte sina naglar vid hennes egna säng tidigare Joel tyckte inte man gjorde så utan man skulle vara på toaletten.

Nu gör Adrian det dessutom i Joel säng , det väcker ju tankar om att Adrian har blivit dissad av Joel
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever

Det är precis vad jag har gjort. Tittar lite då och då, enbart korta stunder men håller mig mest borta tills Mergim sparkas ut.
Medlem
Mergim : Jag tar inte åt mig om någon nominerar mig.

Mergim : Jag kommer aldrig vara med en tjej som bossar över mig

Mergim: Förra säsongen Förra säsongen Förra säsongen.

Detta har råttan sagt senaste 5 minuterna...

God save me.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in