2021-04-16, 23:38
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jag förstår verkligen hur du tänker och ja Mergim tar mycket energi och ger mycket energi. Varför tror du att de flesta tycker om han i huset, han är rolig och ger mycket men när han är sur ger det så klart massa dålig energi eftersom han visar tydligt vad han känner.

Det jag ville få fram är mer att ge vika och inte stå upp för sina åsikter eller val är inte heller rätt.🙏

Ursäkta att jag bumpar.

Missi missi dissi...
Nu ska jag förklara det här så tydligt jag kan.
Jag förstår ifall det kan vara svårt för dig men jag ska lägga in några EEE E EEEEY lite här och var så ska nog även du lista ut vad jag försöker leda dig till.

Det är precis det han inte gör? Försctårryyy

Han valde att snacka så mycket skit en hel dag om Tanja att han blev fucking blå. Men när KONFLIKTRÄDDA TANJA går fram till han för att ta en diskussion så sitter han och säger att han förstår och allt är lugnt?

Det är Nardos och mergim som är konflikträdda och ger vika, Som har snackat skit i dagar nu utan att konfrontera henne med dom orden de har sagt bakom hennes rygg. Helt jävla obefogat skitsnack också. EEEY EEEEEY EY

Tanja är en stor och förståndig kvinna som bara väljer att inte ta några ONÖDIGA diskussioner för det finns inget betydelse i det. EYEYEY EEEY FARSCHTÅRUU HON Ä STARK ASSO

Hon kan inte bara ta en diskussion utan hon gör det bra också, kolla bara den kvällen när hon mangla ner Nardos som en jävla ångvält.

Du måste förstå att är det någon som glömt att spola toaletten så kan man trycka på knappen istället för att göra en stor scen av det, att stå och gapa om det får den inte spolad.

Men det är tyvärr du och många andra alldeles för korkad för att någonsin kunna förstå.

EEEEEEEEEY MACARENA
2021-04-16, 23:39
Medlem
basiss avatar
Bondar Emelie och Tanja nu över analsex? Oväntat...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Kolla Madde och Ads konversation i köket nu
Inga intervjuer där inte
Förvånande att Adrian samtalar om mat...🙄
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
helvete så efterbliven relation det är mellan Adrian och Madde... Dom stampar på samma ställe och Madde gör allt för att ha en anledning att röra vid honom, fakeskrattar och överdriver allt för att sedan lägga en hand på honom...

Inte just nu dock...
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Madrassen Tanja bör hålla sig till att snaska kotte inte döma matcher

Du bör hålla dig till ditt andra konto.
Medlem
Madde har insett att enda sättet att kunna prata en stund med Adrianus är att prata om mat.
2021-04-16, 23:40
Medlem
Nu kommer Adrian snart...Madde pratar om MAT....
2021-04-16, 23:40
Medlem
htsolna08s avatar
mergim kom lägligt in när det blev snack om analsex
2021-04-16, 23:41
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Madde har insett att enda sättet att kunna prata en stund med Adrianus är att prata om mat.

Haha! Härligt med framsteg iallafall
Medlem
likebananass avatar
Mysigt höra Madrass Tanja snacka analsex, som vanligt
Kosovoaraben spärrar upp öronen
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Bondar Emelie och Tanja nu över analsex? Oväntat...

Emelie älskar ju analsex där kvinnan blöder från anus över hela rummet. Det är dom bästa festerna har hon själv sagt.
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
mergim kom lägligt in när det blev snack om analsex

Såg det, han vill väl snappa upp lite tips and tricks

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem