Citat:
Jag förstår verkligen hur du tänker och ja Mergim tar mycket energi och ger mycket energi. Varför tror du att de flesta tycker om han i huset, han är rolig och ger mycket men när han är sur ger det så klart massa dålig energi eftersom han visar tydligt vad han känner.
Det jag ville få fram är mer att ge vika och inte stå upp för sina åsikter eller val är inte heller rätt.🙏
Det jag ville få fram är mer att ge vika och inte stå upp för sina åsikter eller val är inte heller rätt.🙏
Ursäkta att jag bumpar.
Missi missi dissi...
Nu ska jag förklara det här så tydligt jag kan.
Jag förstår ifall det kan vara svårt för dig men jag ska lägga in några EEE E EEEEY lite här och var så ska nog även du lista ut vad jag försöker leda dig till.
Det är precis det han inte gör? Försctårryyy
Han valde att snacka så mycket skit en hel dag om Tanja att han blev fucking blå. Men när KONFLIKTRÄDDA TANJA går fram till han för att ta en diskussion så sitter han och säger att han förstår och allt är lugnt?
Det är Nardos och mergim som är konflikträdda och ger vika, Som har snackat skit i dagar nu utan att konfrontera henne med dom orden de har sagt bakom hennes rygg. Helt jävla obefogat skitsnack också. EEEY EEEEEY EY
Tanja är en stor och förståndig kvinna som bara väljer att inte ta några ONÖDIGA diskussioner för det finns inget betydelse i det. EYEYEY EEEY FARSCHTÅRUU HON Ä STARK ASSO
Hon kan inte bara ta en diskussion utan hon gör det bra också, kolla bara den kvällen när hon mangla ner Nardos som en jävla ångvält.
Du måste förstå att är det någon som glömt att spola toaletten så kan man trycka på knappen istället för att göra en stor scen av det, att stå och gapa om det får den inte spolad.
Men det är tyvärr du och många andra alldeles för korkad för att någonsin kunna förstå.
EEEEEEEEEY MACARENA