2021-04-16, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Ja, Madde menlös och bör lämna , tänk ett scenario att Nardos inte hade varit pryd och inte haft massa kulturellt dravel i bagaget och gått all in när det gäller Adrian fling rolig grej i huset whatever🤣Madde hade gråtit sig ut typ. Helt ärligt hon är blåst och fattar nada.

Hahahaha att du tror att Adrian hade gjort något med Nardos? Han ser henne som en lillasyster inget annat. Nardos är så svartsjuk på Madde, det är därför hon snackar så mycket skit bakom Maddes rygg.
2021-04-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Fast jag är rädd att dom plockar två den här veckan. Och då ligger nog Madde illa till.

Det absolut bästa vore ju om vi får rösta i appen om Mergim ska vara kvar eller ej nu i helgen
2021-04-16, 23:14
Medlem
Nu anstränger de ju sig, dags för belöning nu!!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Så teorin är då att VV kom in som mullvad med syfte att raka av simon ena brynet och prata skit om Jockes puppetmaster produktion..? Och Jullan in och fejka att morsan ligger på dödsbädden? Nu hänger jag inte med...🤔🤔🤔

Nej det låter sjukt men att två av tre deltagare lämnar en Lördag efter den andra känns inte som en vanlig företeelse bara. Säger inte att det är gjutet i sten men att det verkar så konstigt bara.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och det är bra att hon är medveten och att erkänna sina fel och brister är jättebra då det är lättare att jobba på det. Nej jag hoppas inte att Nardos lämnar och att hon kämpar på nu.

Vänta nu har jag missat nåt...tror folk att Nardos kommer lämna självmant? Varför? 😮
2021-04-16, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han berättade till de andra att Tanja inte är likadan i BB-huset som hon var i PH. De har inte ens SETT PH en del av dem men går ändå igång på det. Vad säger det om dem..? Att de tar Mergim på ordet istället för att gå efter sin egen uppfattning av Tanja efter att ha levt med henne dygnet runt i 50+ dagar? Då är de svaga och dumma individer som inte hellre bildar sig sin egen uppfattning.
Dessutom var Tanja lika go i PH. Bara det att hon brann av en kväll och det är helt ok att göra.

Dom är väldigt svaga, konflikträdda och godtrogna tyvärr. Och han utnyttjar det fullt ut.
Det är så löjligt orättvist att han haft över 40 dagar på sig att analysera de andra. Sabbar hela idén med programmet, och jag tror BB har insett sitt misstag.
2021-04-16, 23:16
Medlem
Nu vill jag inte vara sådan men minns i mina unga dagar när jag jobbade skift och satte upp mig på morgon-skift under helger o var ute fram tills instämpling... vaddå trött? TRöttmössor!
Kikar på BB 2012 i mellanrum...
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jo men å andra sidan är det fler som kommit in efter och inte haft dessa problem.
Problemet med Jackie är att hon saknar fingertoppskänsla och går bara "på" i tid och otid med konstiga utbrott, hon skada iofs foten men den veckan låg hon bara och sov tills hon blev immun eller fick alkohol i sig. Hon har väldiga humör svängningar och varför hon är sur eller off ikväll har jag ingen aning om men de gör ju inte att hon fiskar in några extra röster direkt

Tror jag haft denna fingertoppskänsla till diskussion innan. Antingen med dig eller någon annan.
Well well. Hon är en favorit hos mig. Jag hoppas hon blir kvar ett tag till
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vänta nu har jag missat nåt...tror folk att Nardos kommer lämna självmant? Varför? 😮
nej magnus har fått delirium
2021-04-16, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Tror jag haft denna fingertoppskänsla till diskussion innan. Antingen med dig eller någon annan.
Well well. Hon är en favorit hos mig. Jag hoppas hon blir kvar ett tag till

Vi får väl hoppas att du har fel denna gången isåfall

Eller rätt att Dompa åker
2021-04-16, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Hahahaha att du tror att Adrian hade gjort något med Nardos? Han ser henne som en lillasyster inget annat. Nardos är så svartsjuk på Madde, det är därför hon snackar så mycket skit bakom Maddes rygg.

Om man kan läsa av människor så nej🤣 Adrian hade hoppat på tåget rätt av. Nardos är stop blocken så att säga. Varför tror du killarna eller som någon sa hanarna dras till henne? Hon är eldig och komisk och har charm . Så ja hade hon inte varit pryd hade lille Adrian varit såld🤣🤣🤣
2021-04-16, 23:18
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej magnus har fått delirium
Tyvärr ingen risk för det.

Mange har dille. Inget annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här